Hente hente hentesveis – smil det er sommer

I dag hadde jeg ikke så mange planer da. Så gikk til stranda. Egentlig ganske ok vær. Ikke kaldt. Svaberget var varmt og deilig. Så slappet av litt. Finne roen. Kjenne varmen fra fjellet. Ligge sånn er jo litt luksus. Ikke gjøre noe. Være lat. Noen ganger bør man det. Jeg er ikke superflink til det. Skal lissom ordne noe. Men i dag lot jeg ting og tang være 🍏Angret ikke.

Litt grått, men det ble faktisk bedre. Jeg badet, men vannet er ikke så varmt. Men er jo deilig med et bad da. Hører med.

Jeg dro til Enhus – til campingen på Øya.

Veien til Enhus. Gå gå gå og spise bringebær overalt. Kjekt. Mumse litt i buskene.

Den tørre sommeren i fjor har lagt blomsterenger jeg nesten ikke har sett maken til. Naturen ordner opp. Slapp en haug med frø i den steikende varmen i fjor. Overleve. Forplante seg videre. Og resultatet i år er bare fantastisk flott. 🌺

Så kjørte jeg til butikken senere på dagen og nå spiste vi middag. Skal henge ut noe tøy. Vasker jo for mamma om dagen. Etterhvert litt nyheter. Kjekk kveld. Er jo ikke den som blir bedt bort til masse grillparty jeg da. Helt greit. Liker ro og mitt eget selskap på kvelden. Det er det beste. Titte litt på nettet. På bloggen. Nok å gjøre hele tida. Hvis ikke så er det helt ok å bare sitte og glane også. Går helt fint for meg.

lørdag er helt ok dag🍓

Må det skje masse hele tida da, neida…Bor jo på en plass som folk drar til ferie til. Så jeg leker at jeg er på hytta. Er jo nesten det da. Helt enkelt, helt greit 🙂

Leste du innlegget fra i går? Moreller og sånn, du finner det HER  med svar på kommentarer.