hektisk

 

God morgen – ble skikkelig lang dag i går! Skal fortelle mer om det i neste innlegg. Nå må jeg bare fatte meg i korthet og lese litt blogg! Ble sent i går og har ikke sovet så mange timer. Men får legge meg ned på litt ut på dagen og ta en tuppelur. Nå er det kaffe, blogg og nyheter! Etterpå rydde litt her i heimen og vaske og støvsuge!

 

Hopper aldri over det vet du.. Naboen har fest i kveld også – så blir vel dårlig med søvn i natt også! Men det er varslet og jeg er forberedt. Så kan lukke vinduer og la det stå til eller delta selv! Kan bare stikke bort hvis jeg vil..Men jeg er ikke der…masse alkohol og fri flyt og musikk og støy utendørs i et partytelt! Er sikkert hyggelig – men ikke for meg! 

 

Blogg er fest nok for meg! 🙂 Hehe…

 

Ha en fin morgen – det er lørdag! 

 

 

10 kommentarer
    1. Du har vært skikkelig på farta 🙂 Spent på å se hva du har gjort i går. Nei, jeg er heller ikke helt der med paryttelt, og flatfylla 😀 Og spesielt ikke nå med Corona. Mer deilig hjemme må jeg si 🙂 Men på dagen må jeg ut. Og nå blir det snart tur med Karidansen 🙂

    2. Skalk lukene og kos deg med strikketøy i kveld i stedet. Da blir søndagen fin også😊
      Er nysgjerrig på hva du har holdt på med nå 😃
      Klem og fin dag til deg😚

      1. Ja, vinduer og dører er lukket nå…forferdelig leven ute….Sånn tur og kjør er jeg for gamme til…Jeg må tidlig opp og få mye ut av dagen..Klem..

    3. Ikke så greit når naboen bråker, men som du sier, det er varslet og du er forberedt.
      Det er forhåpentlig ikke sånn hver helg 🙂
      Gode klemmer til deg, og nyt helgen sånn ellers ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg