hektisk dag igjen

Tur 5. november 2022

 

Vært litt sånn tut og kjør et par dager..Ikke sånn farlig stress altså, slikt stress som jeg liker. Holde på her hjemme i heimen med vask og rydding, hagearbeid, turgåing og matlaging og besøk! 🙂 Det går fra jeg står opp sånn 0600 til klokka er sånn 1800 om kvelden..Da er det deilig å sette seg ned litt! Jeg er jo ikke den som sitter vet dere… 🙂 

 

Opp tidlig i dag også, klokkesurr…tar noen uker før man er i rute med det! Etter jeg har blogget litt her inne nå, så blir det å lage middag til oss her i heimen..og etter det skal jeg på konsert i byen! Gleder meg…Det er nok ikke en konsert hvor man sitter hele kvelden, så må nok basere meg på å stå i 3 timer! Det går bra…Skriver mer om konserten i morgen…Hvis du gidder å henge med! 🙂 

 

Litt sånn landsbyidyll på morgenen..

 

 

Handlet for mamma og besøkt henne i finværet..Så deilig å komme hjem her å holde på i hagen..Raket i hagen med to medhjelpere denne gangen og her er den ene…Den andre løp av gårde..Flott vær i dag og jeg fikk vært en del ute, men kanskje ikke så mye som jeg håpet da..Men rakk ikke besøke min mor i går og følte at jeg måtte dure av gårde i dag..Det henger over meg litt..Nå er hun vel inne i siste fase hvor hun greier å bo hjemme alene tenker jeg…Så får vi se….

 

Som sagt besøk her i heimen i helga, kjedelig at jeg må fly ut den døra i kveld da..Men billetten booket jeg og kjøpte i sommer..Alt er utsolgt! Men er nok bare en som er glad for å ha TV en for seg selv tenker jeg 🙂 

 

Men du nyt kvelden – nå er det mørkt ute! 

 

 

14 kommentarer

Siste innlegg