Heklegardina består

 

Sjekk det fine mønsteret…

 

<3

 

God ettermiddag. Hekle og strikk er håndarbeid. Solide ting. År etter år… Solid. Kvalitet.. Bare sjekk her. Huset forfaller og faller fra hverandre. Men gardina. Den er heklet og holder sikkert 200 år til 😲 

Litt knotete å skrive…

Tester ut å skrive fra mobilen. Ikke enkelt synes jeg. For smått. Så blir ikke mange ord nå akkurat… Men tenkte jeg ikke orket å dra frem data og ville bare skrive på mobilen. Nei, ikke å anbefale. Det går for smått og jeg bruker ikke tomlene. Fikk det rett og slett ikke til her jeg lå på sofaen. Tok meg en strekk etter jobben. 🙂 Skal ta meg noe mat før jeg må avgårde til byen å klippe meg. Må gjøres vet dere…

 

God kveld videre…

 

 

10 kommentarer
    1. gamle blondegardiner og heklagardiner er vakkert,min bestemor lagde kjøkkengardiner til meg da jeg var bare tenåring,kanskje jeg skal ta og vaske og styke dem og ta dem i bruk igjen .
      Skrive på mobilen er nødløsning om jeg er på tur,for knotete synes jeg også

    2. Flott innlegg – jeg driver å samler til et sånt innlegg for tida, hihi… ikke så uventa at vi tenker litt likt! Jeg blogger alltid fra mobilen jeg, hysj… hihi….. klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg