har u ferie

 

God ettermiddag. Det er sommer og ferietid. Jeg har ferie. Det er alltid et tema når man møter folk ute. På butikken eller byen eller noe. Og så er det været. Kunne vært bedre. Ikke samme sommeren som i fjor. Kommer og går. Litt småkaldt. Bra det ikke er så varmt som i fjor. Da holdt jeg på å daue. Ja, slike samtaler holder vi det gående. I hvertfall her jeg bor.

Det er ikke så værst i dag dette været da. Dro faktisk på stranda og badet. Først jobbing her hjemme. Oljing av terrasser og platting. Tar inngangspartiet i morgen. Liker å gjøre noe jeg. Hvis ikke blir jeg litt sånn “gal” må ha noen planer. Plukket litt villbringebær i dag også da. Bare sånn spise ved busken.

 

Været og himmelen var grei til tider. Men mange skyer. Men akkurat her var det et klart øyeblikk. Deilig. Vannet var vel 18 grader. Kaldt synes jeg. Unger badet lenge. Ikke mine altså. Men masse folk på campingen på Enhus. Men jeg tok en rask svømmetur og gikk opp. For så varmt var det ikke…

 

Fine blomster ved svaberget. Kan ikke navnet. Men alltid sett dem da.

 

Går det greit hos deg, bader du? Ikke, nei vel….

 

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg