Har kjøpt meg Icebug

 

Kjøpte disse skoene her for noen uker siden! Ble så betatt så jeg måtte løpe inn og kjøpe! 

 

 

Er de ikke fine? Du finner stedet her: ICEBUG De hadde også flere farger og jeg ønsket meg grønn og/eller lilla også! Men de fargene fikk jeg ikke tak i da jeg bestilte! Så da ble det blå! Grei farge og passer jo fint til det meste, blått går til alt! Men det blir nok en annen farge på meg en dag også! For disse var helt nydelige på! Du går på SKYER rett og slett altså! Og så slipper man å knyte lisser….

 

 

De er helt uten pigger? Hva trodde du???

10 kommentarer
    1. Skikkelig fine sko!🤩
      Joda, jeg må innrømme at jeg først tenkte på piggsko. Jeg vil tro det var lurt av dem å ikke bare lage piggsko. Det hadde nok vært et litt snevert marked.😜

      1. Takker, ja – utrolig fine sko i den butikken altså og lurt å tenke annerledes og bærekraftig!
        Det er bra i det grønne skiftet vi er inne i også tenker jeg.

        Piggsko trenger man jo, men butikken bør jo selge litt de 10 andre månedene også!

      1. Flott merke og bærekraftig. Så da er man miljøbevisst også.
        Skal bruke de på 17. mai og på byturer og sånn – for må ha gode sko i byen når man
        går langt. Mokasiner eller sånt er ikke noe for meg, får vondt i bena.
        Klem til deg <3

      1. Takk, skal bruke dem som bysko, på turer til Oslo og sånn..
        Når man går så mye som meg så nytter det ikke med hæler eller andre pensko.

    2. Se der ja, piggfrie til og med, men sikkert herlige sko på dine vandringer. God tur hvor de skoene enn setter sine spor 🤗 klem fra nord og god helg.

      1. Tusen takk, ja herige sko – blir bysko for meg dette…
        Asfalt etter asfalt – må ha gode sko i byen ….
        Klem og fin fin søndag! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg