Har du?

 

Har du kastet deg over daddel-trenden….Jeg har ikke prøvd før i går! Da tok jeg og handlet for uka! Og dadler er overalt i disse tider..Så jeg kjøpte med en pose hjem her! Oj oj og det blir ikke siste gang jeg kjøpe disse dadlene fra dette merket. Dave & Jon´s – de var gode! Tror det finnes tre forskjellige smaker. Jeg måtte bare velge og kjøpte med salt karamell og peanøtter. 

 

God smak, uten sukker. Og god tyggemotstand.. Et sunnere godteri vil jeg tro! Og dadler er sundt! Inneholder mange viktige næringsstoffer. Fiber, kalium, magnesium og vitaminer som B6. Rike på antioksidanter..Men selv om det ikke er tilsatt sukker så har de høyt sukkerinnhold og mye fiber…Så ikke lurt å spise flere never hver dag..Og ikke en hel pose på en gang, men det er vanskelig å stoppe! For det var godt! Men litt dyre på Extra, jeg har googlet og de har gode priser på Rema! Og de er uten stein! 

 

Løp og kjøp – dette var godt!!! 🩷

 

10 kommentarer
    1. Dadler er noe jeg kanskje spiser til jul. Fikk bare lungebetennelse, fikk med meg medisiner hjem som helgen blir preget av. Er slapp og en hodepine spøker så jeg tror jeg venter til mandag før jeg besøker mor. Ha en fin dag.

      1. Du får teste ut Helge, mange viktige næringsstoffer. Kjekt å ta med seg, og har gode priser på Rema.
        God bedring og lurt å ta det pent!

    2. Datteren er helt vill etter disse. Hun anbefaler salt lakris og de med “sur cola”.
      De er og mye billigere i Sverige, du som bor relativt nær grensa.
      Hun har snakket om de i månedsvis, og jeg har fått smake de med salt lakris. Joda, greit nok, men ikke noe jeg kommer til å kjøpe.

      1. Ja, skal shoppe i Sverige…Jeg synes de var supergode!
        Og skal teste ut flere smaker…Og med alle de sunne tingene i dadlene også så er det et stort pluss!
        Jeg tok noen til kaffen, søtt – sundt og godt!

      1. Tusen takk, dadlene var gode…Takk for link. Det skal jeg sjekke ut. Vi har en Spar-butikk ikke så langt fra jobben min.
        Så smart julegave, spiselige gaver er kjempefint og hjemmelagd da – topp!

      1. Smaker deilig og dette er godteri, men føles sundt!
        Kjøpte med lakris i dag – kjempegode!
        Mange forskjellige typer i butikkene…Rema har en type, Ekstra andre typer, Spar har et annet slag..
        Så du må bare teste ut…God klem…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg