Har du vært der?

 

Tittet innom der hver kveld. Full rulle. Bordbestillinger som gjelder. Populært sted i Kristiansand. Men om det er den beste maten kan jeg ikke si noe om. Spiste ikke der. Men mange går dit på grunn av navnet kanskje og fiskesuppa scorer høyt. Men nå er verken yngste sønn eller jeg noen mennesker som jager etter oppmerksomhet eller bli sett. Vi to er egentlig veldig like. Stille og rolige og koser oss med det. Må ikke skje mye rundt oss. 

 

Men stedet ligger på Odderøya som ligger utenfor Kristiansand. Så fortell gjerne om ditt besøk om du har vært der og om maten er god. 

 

Som sagt – jeg må ikke bli sett. Greit å bli sett her inne da. Det er jo gøy 🙂

 

Sjekk stedet her om du vil Bølgen og Moi skrives med & forresten.

 

Vel, ha en topp kveld da…

 

 

8 kommentarer
    1. Har inntrykk av at dette er et konsept som fort kan bli litt for stivt for meg.. Jeg er en ‘laid-back’ figur (antagelig en anelse ‘harry’ i enkeltes øyne også) som er desidert best egnet for avslappede, uhøytidelige og folkelige omgivelser (haha)

    2. Jeg har ikke vært på Bølgen & Moi. Sikkert fordi de antakelig har en prisklasse som ikke passer min bankkonto, og fordi jeg må reise for å komme dit. Tror det er en sånn i Stavanger, men da må jeg gjennom bom. Og er jeg først gjennom bommen, så velger jeg andre steder hvor jeg vet jeg trives og at maten er god 🙂
      Men jeg tipper det er fint der, og jeg har også hørt om fiskesuppen. Jeg elsker fiskesuppe, så skulle gjerne smakt akkurat den 🙂

      1. Ikke sant, jeg også elsker fiskesuppe. Men stappfulle steder orker jeg ikke. Blir litt for mye leven i øra mine. Ja, finnes flere steder. Men skal aldri si aldri. Kanskje jeg kommer meg dit en gang 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg