har du sett slik vakker farge

 

God kvelden, jeg har vært på holmetur i dag. Badet og hatt med mat. Veldig deilig altså…Jobbet litt her hjemme først med den nye hekksagen min. Den bråker jo ikke – så forstyrrer ingen.. For å klippe hekken ut mot gata – slik at sikten blir bra. Jeg tenkte at jeg gjør det, med det samme jeg er i farta for dagen… 🙂

 

 

Nydelig <3

 

 

Flere bilder, slik at dere ser mengden!

 

 

Synes du det var sterk farge på strandnelliken? Hehe, har du skjønt hva det er? Det er gressløk! Så mye – ute på en holme…Nei, du og du – det var helt helt herlig…! 🙂

 

 

Et lite sund, med noen gjess…Flere var det ute på holmene.

 

 

En hytte, men ellers utover så er det friområder..Nesten ingen hytter..Bare 3-4 innafor her..Store deilige holmer – helt fri og nesten ikke folk! Blir vel noen flere bilder i et annet innlegg. Dette innlegget var for å vise denne flotte lilla-fargen 💜

 

En vakker dag…

12 kommentarer

Siste innlegg