har du mistet piffen?

 

Da er det om å gjøre å finne det som finnes kan! Det meste er ikke lov….Så må lete litt. Men bakeriutsalget er fortsatt åpent. Så var det bare å svinge innom der etter jobb. idag! Skulle kjøpe brød for å ha i påsken. Så dem puttet jeg rett i fryseren. Det var salat igjen i disken og da er jeg ikke vond å be! Så kjøpte med meg hjem her og spiste opp rubb og stubb! Dressing og brød (rundstykke) til og ja det smakte virkelig godt!

 

 

Deilig så da er jeg klar for en tur! Men var sulten og måtte spise først! Hadde egentlig tenkt å gå tur og så spise salat etterpå…Men noen ganger er man litt sulten! Jeg tror korona tapper oss litt for energi og da må energi inn i form for mat eller godsaker! Energi ut = energi inn….Sikkert svaret på hvorfor folk går opp noen kilo nå i epedimien! Om dette var nok til å få piffen vet jeg ikke noe om……………

 

Føler du sult om dagen???

10 kommentarer
    1. Den salaten såg virkelig god ut.
      Og med ferske rundstykker til… mmmmm.
      Her ble det to knekkebrød før jeg nå skal få på meg joggeskoene og gå en tur.

    2. mmm den salaten såg frisk og god ut :=)
      nei jeg er ikke ekstra sulten ,jeg har redusert matintaket etter nyttår og kuttet 95% ned på søtsaker noe som har gjort att jeg har gått ned ca 7-8 kilo ,hopper litt opp og ned på den siste kiloen hi hi ,men jeg sulter aldrig ,spiser bare litt oftere småmåltider så jeg ikke går rundt og føler meg fysen på noe godt hele tiden :=)

      1. Det er bra! Jeg tror jeg må spise mer mat som metter litt mer! Kanskje jeg får begynne med havregrøt.
        Spiser 1 knekkebrød til frokost og 2 til lunsj. Det er rett og slett ikke mettende nok og da
        får man sult utover dagen..Men 2 knekkebrød med makrell er greit. Men 2 med ost er altfor lite..
        Men skal spise litt mer brød igjen. Du har tatt gode grep hos deg og det er veldig bra.
        Salaten var veldig god!

    3. Hmmm – det så deilig ut! Spiser mye salat med ost og skinke som overtidsmat på jobben….. men – nei, jeg føler ikke spesielt mer sult enn vanlig…. jeg er igrunn alltid sulten, hihi…. gode klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg