Har du eierforhold til dine klær?

 

Jeg prøver…

Virkelig…

Tenke litt over hva man har i skapet. Ikke kjøpe noe nytt hele tida. Kjøper heller litt dyrere ting som jeg blir glad i og ikke går først ut av klesskapet når jeg rydder. Er det veeeeldig billig så drar jeg det med meg. Men kjøper sjelden en genser til 500.- da sparer jeg heller litt og kjøper en litt dyrere genser. Føler at blir den mer verdt for meg. Jeg har jo skapet eller skapene full av klær så prøver å tenke litt langsiktig. Men singlet og topper shopper jeg. De brukes jo hver eneste dag. En singlet bør ikke koste mye mer enn 99.- spør du meg.! Ikke at jeg har fasiten altså. Men jeg forteller bare om meg selv og mine vaner når det gjelder klær.

Sparer kanskje miljøet bittelitt også! En dråpe her og der…monner..

Det var litt om mine tanker når det gjelder klær og handel…Har du gode tips på dette?

Ønsker deg en super kveld!

 

#shopping #blogg

6 kommentarer
    1. Jeg er ikke selv flink til å shoppe og vite at jeg har noe som matcher hjemme. Det blir gjerne litt impuls. Men har perioder hvor shopping bare ikke er forenlig med helsen, så da blir det i alle fall billig nok 😉

      Jeg shopper sjelden dyre klær. Jeg har en figur/størrelse som ikke passer modellklær, så det blir for vanskelig. Skulle absolutt ønsket meg skreddersydde klær 🙂

      Jeg begynte å se en serie på Netflix, en opprydningsserie. Og jeg ble litt inspirert, så nå skal jeg gå gjennom klesskapet mitt, som en begynnelse 🙂

      Fine kvelden til deg. Nå blir det leggetid for meg 🙂

      Klem ♥

      1. Ikke sant. Skal rydde jeg å. Mange lure tips og jeg handler lite klær. Har nok.. Får handle litt til våren… Orker ikke så mye butikker lenger. Greit det og som du sier. Billig…. God natt… Klem 😍

    2. jeg har nok gått i fellen mange ganger,er mest att jeg kjøper et nr for lite,for det meste krymper litt i vask,nå har jeg ryddet vekk 11 poser som fretex får og jeg har blitt mer bevist på rett str :=) men har 3 gensre,helt like men 3 forskjellige farger,kjøpte dem i Trondheim for mange år siden og dei har jeg brukt igjen og igjen :=) sikkert mine mest brukte gensre og prisen den var 25 kr stk :=)

      1. Ja.. Blitt litt mye som går rett ut igjen hos meg. Derfor prøver jeg å kjøpe den ene tingen jeg har lyst på.
        Pris har ikke alt å si. Har 2 golfjakker fra Cubus jeg. Kosta 29 pr. Stk… Helt suverene. Klær er ikke lett. Men jeg prøver å være bevist.. Før dro jeg hjem masse greier hele tida..

    3. Har vel et visst forhold til klær, men svært lite opptatt av det. Hadde ikke madammen ordna og mast, så hadde jeg sikkert sprada naken omkring 😛 Men nå har jeg jo vokst ut av den størrelsen jeg har hatt i hele mitt voksne liv. Fatter ikke korsen det skjedde egentlig :O

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg