Har Åsgårdstrand mistet noe av sjarmen?

 

God søndag…Åsgårdstrand  har fortsatt sjarm den! Men det glansbildet jeg fikk i fjor har bleknet litt. Jeg har kanskje ikke tatt på meg reise-brillene enda, for er ute av form etter nedstengt verden i 1 1/2 år! Joda – er fortsatt idyll.. Jeg oppdaget Åsgårdstrand på grunn av bloggen til ANNEBE Hun er glad i stedet og liker stillhet. Men i går tror jeg ikke hun hadde funnet stillheten akkurat.. ❤️ Men er nok roligere der midt i juli da folk er på ferie. Nå ble det ut og bade for alle i Vestfold følte jeg… Hvorfor jeg dro dit i går var på grunn av visning på et sommerhus: jeg har vært på visning – fant jeg drømmehytta? 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Egentlig et sted sted hvor det er lite ting å gjøre. Det er fjorden og gatene og noen få spisesteder og gallerier og Munchs hus! Og det er en fin kyststi – den skal jeg gå! Tenkte å gå den fra Horten til Åsgårdstrand eller omvendt! Men orket ikke det i går da det var veldig hot altså! Og veldig mye mennesker overalt..Det var jo noe av sjarmen synes jeg…lite mennesker og stillhet og ro! Det var det ikke i går! Alt som kunne krype og gå av folk var ute og spiste eller var på stranda! Ja, det var veldig masse folk overalt!

 

Jeg kommer til å dra dit igjen jeg, men skal prøve litt andre forskjellige steder i Vestfold også tenker jeg! Mange muligheter – når man først har kommet over fjorden…

 

God søndag…

 

14 kommentarer
    1. Du må dra til Langesund hvis du ikke har vært der 😊 Og Stavern. Ser jo idyllisk ut i Åsgårdstrand, men jeg har mest vært der i stille periodene.

    2. Du verden for en bilderik reportasje 😀 Har vært i Åsgårdstrand noen ganger, men er lenge siden 🙂 Flotte områder hele veien på de kanter. 🙂 Nyt søndagen 🙂

      1. Takk, ja – var det ikke gøy med en tur! Spennende at du har vært der!
        Jeg hadde aldri vært der før jeg – før i ifjor sommer!

    3. Flotte bilder fra Åsgårdstrand <3 Hyggelig at jeg inspirerte deg til å dra dit..og takk for linken <3 Opplevelsen kommer nok litt ann på dagsformen tenker jeg 🙂 Men tror også det er ekstra med folk der nå pga at folk ikke har kunnet reise utenlands og bruker steder her i Norge når di skal kose seg… 🙂 Så den hytta ..skikkelig sjarmerende… Ha en fin dag videre… Klem <3

      1. Tusen takk, i går var det fryktelig masete der. Var nesten ikke en ledig cm på den
        store gressplenen ved strandkiosken. Og cafeen der dere pleier å være var smekk-full i bakgården.
        Ser tomt ut på bildene, men disse stolene var i stekende sol.
        Jeg hadde ikke noen dårlige dag i går, men det var altfor masete for meg.
        Men det var nok sol og sjø som lokket i går! Ha en flott dag…Men skal prøve meg på en annen plass en dag, fikk en ide.

    4. Fint i Åsgårdstrand – og det er mye folk ute nå ja…. de har lissom “sluppet ut”! Vestfold har MYYYYYE å by på – det er iallfall helt klart! Spennende å se hva du finner på neste gang du båter over fjorden! Klem <3

      1. Takker, flott sted dette. Men best når stillheten rår altså…Alle mann ut var greia i går og ble litt vel masete for meg..ja tar båt igjen jeg. Artig å være på tur! 🙂 klem…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg