Håpebobler

 

💚 Vi blåser håpebobler

og lar dem fly av sted

med alle våre drømmer

og kjærlighet og fred,

med rare, små historier

fra liv på denne jord,

de seiler ut i natten

med lasten sin om bord.

 

Og mange bobler sprekker

og blir til ingenting,

mens andre bobler svever

litt hvileløst omkring.

De beste bobler stiger

med håpet mot det blå,

og blir til fine stjerner

som vi kan kikke på 💚

 

 

Dette er fra en barnebok eller diktbok for hele familien. Forfatter Per Axel Prydz. Han er grunder og livsnyter og nå altså forfatter, i en alder av 73 år skrev han denne boka..Så moralen min er – det er aldri for sent å følge en drøm…eller flere tenker jeg! 💚 Bildene er mine fra i dag ved parken ved slottet. Jeg hadde ingen håpebobler eller såpebobler til dette innlegget! Ble litt nysgjerrig på denne boka jeg så kanskje jeg kjøper den altså. Du finner den på Norli 

 

Ha en fin kveld!

12 kommentarer

Siste innlegg