handy

 

God ettermiddag i solen…Deilig vær – skal straks ut igjen…

 

 

Oljing pågang jeg lister meg rundt huset….Fikk tatt partiet til høyre her også (utenfor bildet).. Jeg bruker treolje fra Jotun (gylden). Det er den jeg liker best på plattinger…Så da har jeg krabbet rundt litt 🙂 fin trim og bøy og tøy..

 

 

Denne plattingen bak huset har jeg snekret og ordnet selv. Men her bruker jeg oljebeis. Holder i 3 år! Olje bør man gjøre hvert eneste år!

 

 

Sier meg ferdig med den økten for i dag. Så trenger ikke gjøre ren kosten, for jeg skal bruke den i morgen igjen også..Pakker inn i plast! Det går greit til neste dag!

 

 

#platting #hus #handy #snekretselv

 

 

En rast må til….smakte godt med litt #bobler – er faktisk gode de her. Har i flere smakvarianter. Best i smått..De flaskene mister kullsyra fort synes jeg…Og da kan man jo likegodt drikke vann!

 

Nå ut med en bok i sola…

 

 

6 kommentarer
    1. Flinke du 😀 Fikk smurt det meste hjemme før vi dro.. så får se hva vi setter i gang med når vi kommer hjem. Her er det skikkelig høstvær.. det dundret i bu veggene i natt.. og bølgene slo under bua. Heftig men går helt greit. Men ikke helt enkelt å begynne å pakke i bilen.. tenkte pakke en del i dag.. selv om vi ikke reiser før lørdag. Men venter til i morgen 🙂

      1. Takk, ja jeg henger etter med slik jobb…Vært så mye regn…Men nå fint frem til søndag..Så da kommer jeg i mål…Bare inngangspartiet igjen og det tar jeg etter jobb i morgen. Her er faktisk ok vær nå…Men er jo litt vind, men ikke sånn som hos dere…Blir jo deilig å komme hjem igjen også..Dere har opplevd masse og mange nye minner og sikkert hundrevis av gamle minner…
        Når du kommer hjem får du strikke litt – du har jo blitt en strikkeblogger 🙂 God klem og kos dere med pakking, selv om været er rufsete…Får pakke inne og bære ut i morgen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg