halloween

 

God morgen…Ny dag. Og snart feires Halloween. Er kanskje litt artig, men jeg feirer ikke. Så det er sagt. Men kjøper inn litt godis i tilfelle det kommer noen barn. På feltet her jeg bor er de barna i gata blitt voksne alle sammen. Men kan jo komme fra et annet felt 🙂 Så får ha litt i skuffen. Men pynter ikke eller noe! Har aldri helt tatt i bruk denne Halloween….og dere som bruker gresskar til å skjære ut figurer! Husk at gresskar er mat – så lag dere noe godt. Gresskarsuppe eller noe…<3 Eller sett det i hagen. Ekorn elsker gresskar….

 

 

 

Foto: Solliv – Fredrikstad by er pyntet.

 

Fin dag ….til deg der ute!

16 kommentarer
    1. Det er fortsatt litt for amerikansk for min del dette med Halloween……………. men hadde jeg vokst opp i dag…….. da hadde sikkert jeg også feiret det 😀 For jeg feirer heller ikke denne dagen 🙂

    2. Fint med fargene på de gresskarene. Hos meg blir det en lykt og noe mat av gresskarkjøttet. Resten blir til fuglene! Her kommer det også unger på døra, i følge med voksne. Godteri er på plass, og mer enn det blir det ikke her heller. Ha en finfin dag!

    3. jeg er jo født Amerikaner,men jeg har aldrig feiret denne dagen ,ikke i Norge iallefall,det var ikke slik da våre barn var barn,og her inne på bygda feires det ikke,her på Leira har det ikke bodd barn på 17 år,nå ble ei lita jente født,men hun er jo bare spebarnet hi hi,har faktisk aldrig sett et slikt stort gresskar noen gang heller eg da :=)

      1. Ja, var fint i byen. Håper det får stått i fred at ikke utstillingen blir ødelagt. Som sagt jeg feirer ikke dette. Har til og med skrevet lapp på døra noen ganger jeg! 🙂

    4. Feirer ikke halloween vi heller. Men barnebarna gjør jo det da. De syns det er gøy. Jeg skulle heller ønske de gikk julebukker i stedet. Så mye koseligere da gitt😍
      Ha en fin onsdag😙

    5. Så fint det var pyntet 🙂 Jeg feirer ikke til vanlig heller, og i år blir det i alle fall ikke noe feiring. Men litt artig å se det pyntet rundt om kring, jeg skjønner hvorfor ungene liker det 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg