Hagedag hos Solliv

 

Hei på deg! 

 

I dag har jeg holdt på i hagen i x antall timer..Godt å jobbe litt og få ting gjort ..hatt litt regn her, og flere dager har blitt borte på en måte! Skal man jobbe i hagen må været være sånn passe – ikke for varmt og ikke for kaldt! Jeg liker jo å jobbe, det er da jeg slapper av! 

 

 

Hekk og busker har får litt klipp i dag – pluss en runde med gressklipperen også. Selv om det ikke har grodd så mye så tok jeg en runde! 

 

 

Jeg har jo fjelltomt så skal lite til før plenen blir gul – vanne plen er ikke noe jeg driver med. Den går sin gang av seg selv. 

 

Hekksaksen må lades, og et utrolig kjekt å slippe den ledningen altså. Beste kjøpet i hagen, var vel to år siden ca.. eller 3 – tida går jo så fort! 

 

Min nye kamerat ser dere på øverste bildet! Katten til naboen elsker å hjelpe meg i hagen og vi er veldig gode kamerater..Godt å ha en venn tenker jeg 💜

 

Ønsker DEG en strålende kveld…

10 kommentarer
    1. Så flotte blomster du har! Vi har også batteridrevet hekksaks, og det er så kjekt! Masse du fikk gjort igår og trivelig å fikse litt opp i hagen. 😊

      1. Tusen takk.. Det var virkelig deilig med en god økt i hagen i går altså.. Topp.
        Blomstene strutter i år 😀😍Fortsatt God Sommer 💛💚

    2. Det er mest min kjære som jobber i hagen både på hytta og hjemme. Jeg er veldig fornøyd med å se hvor fint det blir.
      Jeg er imponert over hvor fint du har det.

      1. Ja, deilig å få gjort litt. Nå har jeg litt hjelp også noen dager..
        Så da blir det å gyve løs på svære trær, hehe…Nok å gjøre her hos ho mor – jaja…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg