Hadde kaviaren vært gul hadde den vært billig

Hei og fine kvelden.

Jeg styra jo litt i går da. Med å finne nytt dusjkabinett. Det er bestilt og blir satt opp til uka. Håper virkelig det altså…Jeg valgt et solid et fra Porsgrund. Kjøpe noe dritt fra Jula som vegger detter av og blir skjeve etter en kort periode. Det gidder jeg ikke! Pusser jeg opp badet siden så kan jeg jo bare beholde dette dusjkabinettet.

Gikk tur etter jobbben da og handlet litt mat på veien hjem…Tittet raskt igjennom butikken. Men gule ting er billige nå. Se etter gule fox, gul ertesuppe, gul brus etc etc…. Så hadde kaviaren vært gul så hadde sikkert vært på salg den å…

Jeg har bare brukt noen få hundrelapper på handling denne uka og forrige uke. Jeg hadde bestemt til å være strukturert og jeg greier det….Handler tirsdag og fredag og bare det på lappen. Deilig å være strenge Solliv. For man kan få mye deilig mat til en billig penge bare man er litt kreativ 💙

Dusjkabinettet går fra en sparekonto. Den har jeg kontroll på. Men mat og faste utgifter der ønsker jeg det jeg får i lønn skal holde jula i gang. Dersom man hele tida må føre over penger fra sparekonto så blir det lite sparing for å si det sånn…

#blogg


2 kommentarer
    1. jeg har sett att det kjøres billige kampanjer på påskemat,men vi spiser helårsmat her i huset,så slike kampanjer ser ikke jeg så nøye på :=) greit å kjøpe et skikkelig kabinett når en først må ha nytt ja,er tross alt ikke så gøy å pusse opp

      1. Butikkene kjører på med tilbud.. Kjøper ikke sånt jeg heller.. Men vanlige ting er også billigere.. Egg for eks…
        Ja må investere i kvalitet 😀 kjøpe billige ting er jeg ferdig med…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg