Gult er kult – veldig

 

Gult er fremdeles kult...jeg er veldig glad i gult og veldig glad i grønt! Det er to farger som gir meg energi! Også oransje da gir meg energi, men ikke så lett å ha det i interiøret synes jeg! Men har noe da…Lys blant annet og en HAPPY-figur…Og en glass-lysestake..Tenker jeg etter så har jo masse av oransje også! 

 

Men gule og grønne ting har jeg her i huset, liker farger! På lørdag tok jeg inn noe grener fra hagen, fra en busk som heter Forsythia..Allerede begynt å grønnes, spennende – om de gule blomstene dukker opp snart – det gjør de helt sikkert..De spirer fort inne i varmen! Selv om det ikke er så varmt her inne da, men ok temp..Men ikke sånn – gå-med-korte-ermer-plagg-inne..Så varmt er det ikke..20 grader har jeg hatt det på i hele vinter! Greit nok, men svetter ikke..

 

💛

 

Hang på litt egg også jeg – det er jo ikke såååå lenge til påske! 

 

 

Gult er kult og det er DU også!

14 kommentarer

Siste innlegg