gran

 

Da er jula i gang her i Fredrikstad. Grana er tent og i toppen en skinnende stjerne i november-regnet 🙂 skikkelig skikkelig julestemning altså! 

 

Samma det – julestemning er noe du lager inne i deg selv. Kommer ikke av seg selv rekende på ei fjæl…Min måte er enkel. Jeg pusler litt hver dag….begynt nå og avslutter julaften!  Med puslinga…Det å gjøre litt hver dag. Er ikke stressende, men på den måten så får du gjort ting og julestemning kommer i det du koker surkål på gryta henna mor! På julaften!

 

God natt! eller God morgen! Spørs når du leser dette innlegget da…

10 kommentarer
    1. God morgen 🙂 Her blir det jul på min måte. En stille jul. Og denne gangen uten kalender også. Jeg orker ikke, vil bare slappe av denne julen, uten å “måtte” noe 🙂

      1. God morgen…Det skjønner jeg. Min pappa døde for 3 år siden. Like oppunder jul. Det ble en rar jul…<3 Kos deg på din måte og klem til deg.

    2. veldig sein med å komentere her eg :=) så da sier jeg god morgen.Vakkert juletre i Fredrikstad ,men enige med deg,juestemningen må bygges opp,lage sine ting som gir glede og forventning :=)

      1. Tusen takk, det kommer innefra sjela og må bygges opp litt etter litt 🙂 nytter ikke pynte alt på en dag og tro at julestemningen kommer brått.

    3. Hey there!I’ve been reading your weblog for some time now and
      finally got the courage to go ahead and give you a shout out from New Canney Texas!
      Just wanted to mention keep up thee excellent job!

      Drostanolon kaufen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg