Godt Nytt Gå År herfra Viken

 

God morgen. I går bodde jeg i Østfold. Nå er det nytt fylke som her Viken. Buskerud og Østfold = Viken. Det er rart og tar nok lang tid før jeg får det under huden. Gamle gode Østfold er borte. Men får ikke gjort noe med det heller. Må bare tenke annerledes. Før var jeg Østfolding. Vet ikke hva jeg skal kalle meg nå! En VIKING kanskje….aner ikke!

 

Vel….Nytt Godt Gå År til alle menn og kvinner der ute. Håper det blir mange flotte turer overalt i dette VIKEN. Og kanskje andre steder. Ut på tur vil man jo 🙂 I dag skal kose meg litt her hjemme først og så blir det å komme seg ned til sjøen! Det er meldt SOL og fint vær! Deilig….Enda er det mørkt ute. Men kaffekoppen er  her i senga. Så det er bare koselig!

 

GODT NYTT GÅ ÅR!

 

Jeg tok bilder med mobilen på VG-siden! Og forresten er det noe tull med statistikken hos dere?

 

 

 

10 kommentarer
    1. Godt nytt år, Solveig <3 Hmmm – syns du skal fortsette å være østfolding, jeg! Her er også blitt nytt – Vestfold er slått sammen med Telemark…….. såååå nå heter vi det velklingende navnet Vestfold-Telemark….. hihi….. utrolig….. så jeg er iallfall vestfolding……… klem <3

      1. Tusen takk! Det samme til deg! Merkelig navn på et fylke. Så det på nyhetene også. Synes det er litt håpløst jeg altså! Jeg er Østfolding! <3

    2. Hei Viking!!! Jeg føler meg fortsatt som en Østfolding jeg da! Tror nok det tar litt tid innen vi klarer å si at vi bor i Viken. Men sånn er det. Føler nesten at jeg har flyttet! Ha en fin dag. Klemsiklem 🙂

      1. Hei på deg Viking! ´Merkelige greier. Kan ikke si jeg liker det. Viken er så upersonlig lissom. Men men får bare henge meg på dette Viken! Har ikke noe valg….Snålt er det. Klem til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg