Gode naboer er omsorg

 

Her i lykkeliga gatan jeg bor så er det mange koselige naboer! ❤️

 

Dagens oppgave med Frodith.blogg.no – OMSORG

 

Men en er virkelig spesiell. Han stopper alltid hvis jeg går på veien. Ruller ned vinduet på bilen og spør hvordan jeg har det? Om jeg trenger hjelp til å handle. Om jeg skal sitte på hjem! Jeg blir sett, alle blir sett egentlig. Han er slik med alle mennesker rundt ham! Helt enestående..Virker oppriktig interessert og ikke bare spør for å spørre, for å slenge fra seg noen fraser!

 

Vi har alle noe å lære der altså! Han har stor familie, unger som skal kjøres hit og dit, gammel mor! Trener for laget til en av gutta sine..Jobber veldig mye! Mange venner..Stor omgangskrets, men han tar seg til mennesker han ser på sin vei! Møter jeg han på butikken, stopper han alltid og prater! Aldri stresset, tar seg tid…….Dette er nabo-omsorg altså! Alle burde hatt en slik nabo rundt seg! 🥰

 

Har nesten ikke ord  – respekt! 

 

14 kommentarer
      1. Han er helt unik! Han husker ting du forteller og tar det med i samtalen neste gang.
        Skiver lange flotte rørende hilsner på FB til alle som har bursdag. Og han har mange venner der altså.
        Skjønner ikke hvor han tar alt fra jeg. Full av energi og varme til mennesker.

    1. Så flott! Det er ikke mange slike unike mennesker! Mye omsorg i en god nabo, ja! Jeg har også et par gode naboer – de er gull verdt! Koselig innlegg dette – klem <3

      1. Naboer som er rause og ser andre er godt for felleskapet på et felt. Det er helt klart. Et flott menneske og unik.
        Bra du har gode naboer hos deg ❤️❤️ klemmer herfra.

    2. Siri: Det handlet om en god nabo som gir god omsorg. Hva er dette for en kommentar?
      Ta deg sammen, skal ikke ha noen stygge troll her inne.
      Jeg har IP-adressen din og mail adressen. Finner fort ut hvem du er..
      Jeg melder fra alt slikt – finner meg ikke i det. Her skulle jeg skrive om en hyggelig nabo! TA DEG SAMMEN!!!

    3. For en nabo med omsorg. Har en nabo som kommer med traktor og freser unna snøen i avkjøringa og alle tiders kar. Er kommet mange nye mennesker her i bygda som jeg ikke en gang vet hvem er.
      Flott innlegg om den gode naboen din.
      Klem til deg min venn.

      1. Tusen takk vennen. Naboen er snill og omtenksom og det er nesten mangelvare i dag.
        Hvor alle tenker på seg og sitt.
        Godt dere har en nabo som ordner med snøfresing, det er flott altså. For tung jobb.
        Flere nye her også, kjenner ikke alle lenger.
        Sånn er det folk flytter og nye kommer til..God klem..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg