God tirsdag

 

Puslet litt her hjemme, men varmen er tilbake! Det er sol og sommer. Så tenker jeg pakker sekken og sykler en tur til sjøen i finværet…Kan jo være greit altså. Så spise litt etterpå her hjemme…Noen dager har jeg roen og andre dager ikke! Før kunne jeg ligge rett ut på solsenga  og bare slappe av. Greier det ikke lenger, er blitt en rastløs sjel. Men får slappet av noen ganger da, eller finner roen her hjemme. Søndag var det en sånn dag, da hadde jeg både roen og arbeidslyst på en gang. Det var deilig altså…Finne den følelsen er ikke lett. Men da hadde jeg stresset hele fredagen og hele lørdagen var jeg på tur, så da søndagen kom så var det deilig å “slappe” av her hjemme 🙂

 

 

 

 

 

 

Flora i Fredrikstad. Gammelt sted med sjel, selv om det andre eiere nå og annen mat. Opprinnelig et sted for ungdom som kunne ha et samlingssted uten alkohol…

 

Nå er det et “gatekjøkken” på en måte. Pølser, pizza, chips, kebab, biffsnadder, softis….etc..

 

Det ble biffsnadder på meg søndag – smakte deilig og kommer helt klart til å dra dit igjen 🙂 Man kan ta med hjem eller sitte på utsiden å spise…Enkelt og greit. Man får middagen i en boks med en pose rundt! Passer meg ypperlig…

 

Vi skal ikkje sova bort sumarnatta,

ho er for ljos til det –

Då skal vi vandra i saman ute

under dei lauvtunge tre..

10 kommentarer
    1. Deilig å ha mulighet til lettvint middag innimellom.
      Jeg er veldig god på å slappe av altså.
      Men jeg er god på å stresse også.
      Det er ikke alltid like lurt.

      1. Stresse er ikke greit, men må til kanskje…
        Jeg sliter med å finne roen! Men bedre de dagene jeg er hjemme hele dagen! Men sånn på ettermiddagen etter
        jobben sliter jeg. Blir sånn midt i mellom ingenting…
        Fin kveld da..

    2. Nydelige ord om sumarnatta – så sant, så sant! Fint når man klarer å stresse ned, men jeg finner sjelden roa….! Mye som gjøres til enhver tid! Og det er bedre å gjøre noe enn å sitte altfor stille og tenke! Gooood klem <3

      1. Takk, ikke lett å roe ned. Må lissom gjøre noe hele tida jeg. Blir rastløs.
        Men på søndag var det en virkelig god dag! Lenge mellom slike dager!
        Greit å ha noe å holde på med synes jeg..Klem…

      1. Deilig med en sykkeltur synes jeg. Men blåste litt kaldt der nede. Så badet ikke.
        Biffsnadder er noe jeg liker veldig godt! Så smakte utrolig deilig på søndagen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg