God søndag – morgen for noen eller formiddag for oss andre…

 

God formiddag i heimen..

 

Litt gjøremål på programmet i dag også! Det er jo det jeg liker. Holde på med noe! Det er stas og gir meg mening. Det er slik jeg er laget, må være i aktivitet. Så det er egentlig dette som er jula for meg. Alt dette “styret” på forhånd..Det er gøy! Blir tur – ja, det blir det alltid. Men blir senere på dagen. Nå er det kaffe og dusj og etterhvert brødskiver med sild. Utrolig mye god sild i butikken nå. Og jeg har vært så heldig å få en pakning med 3 typer sild. Ja – det er noe av det beste jeg vet. 

 

Jeg må også en tur på butikken i dag, tror jeg, innom et kjøpesenter også! Men nye regler og munnbind må brukes. Gleder meg ikke til det.  Men vi må ikke smitte hverandre nå før jul. Veldig mye smitte i Fredrikstad og Sarpsborg! Tråkig altså…Men må bare følge regelverket!

 

Ønsker deg en fin søndag videre og jeg stikker innom etterpå igjen! Hvem skal du feire julaften med i år? Hos meg kommer gutta hjem og så skal vi hente mamma. Det blir oss 4 og det blir koselig. 

 

 

Vis omsorg – hvis du tenker noe pent om andre, så si det høyt ❤️

10 kommentarer
    1. Ja, her er det formiddag i alle fall. Jeg var våken fra kl 5, som vanlig 😀 Litt å gjøre her i dag også. Møte forskjellige folk, bytte gaver. Ikke lange treffene, men noen av de jeg møter igjen og igjen. Tryggest sånn. Skal få i hus siste gavene også. Du får kose deg med gjøremålene dine i dag 🙂 Tur og alt <3 Klem

    2. i dag stekte jeg medisterkaker og jeg lagde en delfiakake ,noe mer trengs ikke :=) så jeg og mannen gikk tur sammen i dag får se om jeg rekker å legge ut luken min snart.
      Julekvelden blir det bare meg og mannen ,men svigermor er jo i hus så vi ser nok henne også + svigerinne og svoger på rorbua ,men middagen vår blir vi bare 2

      1. Høres ut som en fin dag hos dere og koselig med bare dere to på julekvelden. Jeg liker fred og ro…Det er deilig…Gleder meg til din tur 🙂

    3. Håper du har hatt en super dag! Jeg har brukt munnbind lenge på butikker her – det gikk ut en anbefaling for noen uker siden! Egentlig greit nok! Klemmer <3

      1. Tusen takk, ja fått ordnet en del på programmet. Munnbind er sikkert en vane. Men man må gjøre det nå! Men mister sjarmen med å handle for meg altså…God klem..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg