God morgen til bloggen

Hei, Dere holder ut. Jeg også. Som sagt i går regnet det absolutt hele dagen. I dag skinner sola igjen. Deilig. Skal jobbe litt her inne og litt i hagen. Og handle litt mat. Tenker at jeg skal gå meg en morgentur før frokost. Det får i gang blodsirkulasjon og er faktisk fin måte å få energi på.

 

Det er ikke denne gata jeg skal gå i i dag da. Men bra her hjemme også. Liker meg borte og liker meg hjemme 🙂

Veldig fornøyd med ny maskin. Det går ann å skrive litt. Når man skriver på iPad blir det enfinger lissom og tomlene får krampe. Ikke lett. Nå bruker jeg alle fingrene og skriver. Jeg kan jo dette. Gikk på kurs en gang for 100 år siden. Maskinskrivningskurs! Hehe….

Nå blir det resten av kaffekoppen og ut på tur her i lykkeliga gatan 🙂

Nyt formiddagen da!

 

JEG HAR EN FERIEDAG I DAG, ALDRI FEIL LISSOM

16 kommentarer
    1. god morgen.Deilig med sol da,her regner det fortsatt og snøen i fjella er tydelig,men det er meldt litt sol og oppholdsvær i morgen,krysser fingrane for det for da skal naboen gifte seg og festen er i løda :=)
      kos deg med dagen,jeg skal til fysio om en time så da får jeg styrketrening i dag også

    2. Jeg hadde maskinskrivning som valgfag i 9. klasse. Får ikke opp farten nå, jeg er blitt tregere og tregere de siste årene pga stive fingre.
      Ble sol her også, men kald vind. Skal ikke ut nå, må først fikse en kjole. Datter kjøpte fotsid kjole til bryllupsfest, fant ut hun ville ha den kortere og klippet i vei både skjevt og skakt for å se hvordan det ble. Så fikk jeg den opp for å klippe den rett og legge opp så den ser ok ut. Må bli ferdig i dag.

    3. Ikke sant, må hjelpe til. Flink du er. Jeg kan ikke sy, har lyst til å lære meg det. Hadde vært gøy. Litt vind her å, ikke varme i lufta. Men sol er det. Har vasket og sånn inne. Klippet gress ute. Så nå blir det knekkebrød her. Kos deg med sytøyet:)

      1. Det er ikke vanskelig å sy, så sett i gang. Jeg sydde mye før, nå er det helst bare småfiksing for voksne barn som ikke syr en knapp en gang…
        Nå baker jeg brød, glutenfritt og lav fodmap.
        Kos deg videre utover kvelden, du 👍🏻

        1. Tusen takk, ja da hadde vært kjekt. Det er så morsomt å lage ting selv. Og jeg elsker Symesterskapet på TV, herlig program…nyt kvelden.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg