God morgen tar du den bar?

 

God morgen –  <3 tar du den BAR!

Jeg tester ut slike protein-barer innimellom. Men jeg tar det ikke til frokost altså. Men synes det er kjekt å ha i lomma på tur. Er man ute og går i 3-4 timer så må man ha litt energi 🙂 sånn er det med den saken. Ikke alltid man har sekk på ryggen til mat og drikke. De her kjøpte jeg på Rusta. Var tilbud! Men ikke smakt de enda. Aner ikke om de er gode, men det er vel kanskje kamuflert sjokolade sikkert. Men samme det. Det gir meg vel noen proteiner på turen min <3 

Titter litt over bloggen her nå. Lite folk innom i går på alle Hjerters dag! Men det skjønner jeg. Dårlig med feiring her hos meg….men helt greit! Nå er det litt kaffe før jeg starter med mine gjøremål For dagen. Alltid mange ting å ordne med på en lørdag. Det er jo arbeidsdagen for oss som jobber hele uka! 

 

Morgenavisen og dagens første kaffekopp er to ting jeg er sikker på vil finnes i himmelen.

4 kommentarer
      1. Ja godt dette. Ikke smakt dem enda. Ligger klare til lang-tur. Har sett på TV at det ble lagd slike. Så veldig kjekt ut å lage selv. Du er så flink på kjøkkenet så en daget du…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg