God morgen søndag

 

Ute blåser det….skyene er mørke og tunge..Får håpe det snart roer seg litt. Ser ikke fristende å gå ut akkurat. Ikke nå, men blir sikkert tur senere på dagen. Nå kaffekopp og snart frokost.

 

Etterhvert pusle litt her hjemme. Kanskje bake litt..Se over om det noe som skal kastes i restavfallet. Betaler jo i dyre dommer for den dunken som blir hentet. Og da bør den ikke være halvfull når “søple-bilen” kommer på mandager for å hente avfall. Men til å begynne med bare sitte og nyte søndagen….Drikke mer kaffe <3 Kaffe smaker best på morgenen utover dagen blir den bare besk synes jeg. Da er jeg forsynt…

 

I morgen er det jobb igjen da. Føler at jeg har hatt en lang ferie..Både opplevd våren, sommeren og nå høsten! Vinteren vil jeg ikke se før lenge lenge……

 

Du får ha en fin formiddag….her er det ikke sol og sommer 🙂 Vi får bare glede oss til sommeren er tilbake…Håper det ikke blir en sånn blåse-sommer. For det er kjedelig.

12 kommentarer
    1. God morgen på en søndag ♥
      Det været kunne vi fint hatt litt bedre ja. Men kommende uke blir fin. Her hos oss i alle fall. Regner med det gjelder hos dere også, for det er ikke vi som tradisjonelt stikker av med det fineste været i landet. Temperaturene stiger mot helgen, og jeg gleder meg. Håper ikke værmeldingen bare er et blaff 🙂
      Ja, renovasjonen, den koster mer enn den smaker, så det er bare å kaste det man kaste kan 🙂
      Ønskder deg en herlig tur når du kommer så langt, og kos deg med søndagen ♥ Klem ♥

      1. Tusen takk – været ble bedre utover dagen. Tok tid før jeg kom meg ut i dag. Men gått 2 turer så fornøyd allikevel…Håper på masse sol etterhvert. Nå blir det jobbing i hagen etter jobben hele neste uka. For nå må det klippes… 🙂 klem.

    2. god morgen,sitter med kaffekoppen her også og i skrivende stund småyrer det bittelitt medan skyene ligger langt ned i fjella,er jo svært tørt ute,i går hadde jeg på vannspreder hele dagen ,så for naturen og bøndene sin del er det godt med litt fuktighet i jorda,men vi kunne beholdt varmen :=) nå sier yr att varmen kommer på langtidsvarselen,så får vi heller finne på noe annet enn så lenge,jeg har reparert en helligdag langs taklista,(malejobb) ble ikke helt rett da vi malte vegg,nå er det fikset og det var fort gjort,men måtte jo gjørast hi hi sett på det lenge :=)kos deg med dagen,her har vi ingen planer ennå

      1. Så flink du har vært da..Sånne helligdager er greit å få bukt med.
        Vi trenger regn…Men den blåsten sammen med regnet er tråkig synes jeg.. Vært tråkig vær i flere dager. Ble bedre utover dagen her nå.. 🙂

    3. God formiddag 😀 Gadd ikke stresse meg på føttene i dag 🙂 Det var jo nydelig her i går, så jeg begynte å male rekkverk på terrassen. Men det ville ikke herr Værgud ha noe av… 😀 Vått og grått ble det så det holder 🙂 Ha en flott søndag uansett 😀 Klem

    4. Håper du har hatt en koselig søndag – tross været…. hadde håpa på sol og sommer idag, men neida…… jaja – den kommer vel i morra når vi sitter på jobb….. uansett – vi får smile og være glade, hihi…. klem <3

      1. Tusen takk, været var litt sånn til og fra. Men ikke noe varmt…Men er meldt bedre i morgen…Da er vi på jobb 🙂 SMIL 🙂 klem….

    5. Riktig god søndag 🙂

      Vi har hatt grått vær og regn hos oss i dag. I uken som har gått har vi hatt to dager med strålende sol og fint vær. Det merkes, for vi har fått mer varme i været 🙂

      Mannen min og jeg var ut og gikk en tur, og vi hadde duskregn hele turen. Det er meldt bedre igjen fra onsdag 🙂

      Ønsker deg en kjempefin søndag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Tusen takk, været kom og gikk. Men ingen varme. Men blir nok bedre neste uke..Deilig å være på tur uansett…Klem og fin kveld til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg