God morgen sommer đŸŒŒ

 

Det er sommer og regn! 10 grader ute og 20 grader inne i huset mitt som blir “sommerhytte” hver sommer! Kaffekopp i nĂŠrheten og etterhvert jobbe litt her inne! GĂ„ en rask tur i regn eller sol etter hvert ogsÄ Jeg liker Ă„ gĂ„, og den treningen man fortsetter med er den beste treningen! FĂ„ i gang kroppen og fĂ„ frisk luft! Fremdeles noe rart med hva skjedde med sidevisningene? her pĂ„ blogg, men det er helg og sommer! Ferietid



 

 

 

 

 

 

Og valmuene jeg har sÄdd i Är er skjÞnne, kommer med de vakreste farger! Lukker seg i regn og Äpner seg i sol! Mye vakkert i slike frÞposer! Koster ikke allverden, fra 15.- til 50.- noe der! Men lurt Ä sÄ tidlig slik at man fÄr glede av blomstene..Jeg sÄdde alle frÞposene i mai! 

 

Øverste bildet er Rynkerose..Den er kanskje vakker! Men er svartelistet og Þdelegger et naturlig landskap! SÄ for all del ikke bli fristet til Ä med frÞ derfra og plant i hagen! Her pÄ kysten blir flotte Äpne kystomrÄder med sand forvandlet til et villniss av busker og kratt! Naturlig vegetasjon blir Þdelagt! SÄ ikke alt som er vakkert er gull! Husk de er svartelistet og hÞrer ikke til her! 

VĂŠret fĂ„r vi ikke gjort noe med, det fĂ„r man ta som det kommer! đŸŒŒ

 

Fin fredag herfra Solliv – ute er best! Men finne roen inne i hus og heim er godt det ogsĂ„! 

 

18 kommentarer
    1. god morgen ,valmuer er vakre ja :=) regn her ogsÄ ,men hos meg er blogglista pÄ plass igjen :=) planen er att vi skal pÄ hytta i dag ogsÄ ,men vi fÄr se ,mannen sto opp nÄ og hvem hvet kanskje han vil vente til i morgen da er vÊret bedre

      1. Tusen takk, god formiddag nÄ Pause her nĂ„. Ja, det er noe rart med antall sidevisninger. Men vi fĂ„r se pĂ„ mandag som Vibbedille skriver. Nyt dagen og kos dere pĂ„ tur!
        Og ja valmuer er lekre, og disse er digre og hĂžye! Magiske!

    2. Er pÄ togtur men hvor jeg skal vil jeg ikke ut med. Er 3 timers tur, har ferie og da trenger man noe for seg selv. Ute er det skyer men sola prÞver seg. Ble en tur til Kongsberg i gÄr og jazzfestival men var mye regn. Dro hjem etter en gratis konsert med byens storband. Ha en fin dag.1

      1. Ha en fantastisk fin fredag! Kos deg pÄ togtur og nyt alt du kan! Moro med konserter og Kongsberg er ikke sÄ langt unna deg! Fin togtur det Ä vel

        Nyt dagen!

      1. Mange takk, kanskje det er faktiske lesere som blir vist og der kommer jeg mer frem..For jeg har mange faste lesere og ikke sÄ mange sidevisninger. Deler bloggen lite egentlig..Men blogger jeg ikke pÄ en dag eller to sÄ faller ikke jeg sÄ mye nedover i antall lesere. De er stabile..De leserne jeg har! Stikker innom om det er nytt innlegg eller ikke!

    3. Jeg planter ingenting, sĂ„ her gĂ„r det bra 😀 Ja, litt kjedelig vĂŠr om dagen. Men ser ut som det skal Ăžke pĂ„ litt her i Oslo utover dagen. Skal ikke gjĂžre stort likevel. Vondt bein etter turen, sĂ„ blir noen smĂ„ turer i butikken, og sĂ„ hjem igjen. Er HJEMME igjen 🙂

      1. VÊret er av og pÄ, litt kjedelig sommervÊr
Du har vÊrt i Bergen og jeg skal lese meg opp hos deg i dag.
        Jobber og man orker ikke veldig mye blogging etter tut og kjÞr pÄ jobben
Nyt dagen!

      1. Tusen takk, blogglista er pĂ„ plass – men sidevisninger stemmer ikke helt
Samma det – vi blogger pĂ„!
        Nyt kvelden min venn đŸ©· klemmer kommer susende…

    4. Det var regn igĂ„r, men ikke sĂ„ ille idag. Valmuer er flotte, – her har vi noen store oransje som kommer igjen hvert Ă„r. KjempespringfrĂž er ogsĂ„ svartelistet, men fine Ă„ se pĂ„. Ei venninne har de i hagen, men de er atskilt fra resten og sprer seg nok ikke sĂ„ mye.😊 Kos deg resten av dagen! đŸ€—

      1. God kvelden ja
kjempespringfrĂž har jeg sett her pĂ„ KrĂ„kerĂžy, vakre – men de sprer seg voldsomt og ikke greit..FrĂž fra disse bĂžr egentlig leveres til mottak leste jeg i et hageblad! Svartelistet ja…De er ikke ulovlig Ă„ ha i hagen, men man mĂ„ vĂŠre varsom! Legge frĂž i en plastpose, knyte posen og levere til forbrenning Ganske strengt sĂ„nn ute i det offentlige rom. Dersom man finner disse i naturen
Tror det er folk her pĂ„ KrĂ„kerĂžy som tar ansvar..
        For vi kan ikke ha dem her! De tar over andre arter..KrÄkerÞy er en sÄrbar Þy!
        ..
        Regn og sol, valmuer er skjÞnne
De orange er sÄÄÄÄ vakre! Jeg hadde en i fjor, kom ikke med blomst i Är!

    5. Plassert bra i dag, du da, pĂ„ topplista altsĂ„. Gratulerer. Jeg var laaaangt nede i dag. Men uansett god plassering for dere pĂ„ toppen, er det noe rart med tallene, som du sier. Det stemmer ikke med tidligere erfaring at en pĂ„ 10.plass skal ha sĂ„ fĂ„ sidevisninger. Det gjelder jo alle over deg og nedover ogsĂ„. Merkelig dette som skjedde etter at Google Analytics vart oppdatert. Nesten sĂ„ en skulle tro at det er antall lesere og ikke antall sidevisninger nĂ„. Vi fĂ„r vel vite det etter hvert. Hvis ikke kontakter jeg Support igjenđŸ€—

      1. Takk altsÄ Det er noe rart med tallene
Det er kanskje antall lesere som Bunny skrev i forrige innlegg. Og jeg har mange fast lesere..ikke sĂ„ mye sidevisninger.. Vil jeg tro..Faste som leser om jeg blogger eller ikke..
        NĂ„ er det helg sĂ„ sĂ„ blir vel ikke skrudd pĂ„ noe nĂ„! Vi fĂ„r se og vente til mandag som Vibbedille skrev i forrige innlegg! Liste er gĂžy, man har et mĂ„l! 🙂

    6. Vakre farger og blomster! Godt Ă„ kose seg inne pĂ„ slike dager, og ogsĂ„ godt med gĂ„tur i grĂ„vĂŠr og regn. Ikke for at jeg har gjort det sjĂžl i dag da 😉 God fredagskveld! Klem <3

      1. God formiddag, dagen gikk den! Jobbet her hjemme! SĂ„ lang gĂ„ tur og etterpĂ„ sykkeltur – hjemme 1730 sĂ„ mat og fotball
.flott dag! Klem herfra…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg