God morgen – onsdag allerede

 

Det handler om å nyte hver dag. Jeg gjør jo det jeg. Men akkurat nå har lyst på litt ferie og fri. Slippe å gå etter klokka. Stå op til samme tid kanskje, men ikke dure avgårde. Men kose seg hjemme med kaffe på trappa..Det er på morgenen jeg har mest energi…ikke noe kveldsmenneske…Da er energien dabbet ut og jeg bare venter på senga..

 

Ingen planlagt ferie på meg i disse tider. Orker bare ikke – men finner nok på ting som ikke er planlagt. Der og da..Masse man kan gjøre. Dagsturer er flott! Så sitter nok ikke hjemme og tvinner tommeltotter. Men er aldri 100 % ferie på meg da. Jobber alltid med hus og hage…1 uke eller 2 vekk det kunne jeg klart fint. Men i år er det jo annerledes for de fleste! Og jeg har ikke så lang ferie, for jeg deler den opp i flere bolker. Det er for å få kabalen til å gå opp på jobben. Men det har kommet litt forandringer allikevel…

 

 

Begge bildene fra hagen, men gresset er litt brunt og svidd enda..Men blir nok bra etter regnet i helgen.

 

 

Sommer, sol og ferie – det er lissom noe magisk over det!

 

10 kommentarer
    1. god morgen ,ja det er nok mange som ser frem til noen feriedager nå,det gjør jeg også for da har jeg mannen hjemme ,men best av alt er att jeg får ferie sammen med min søster,har blitt mer og mer glad i det etter som jeg blir eldre :=)men det er som du sier ,ikke nødvendig å reise langt bort,mye en kan gjøre nær der en bor og sitte på rumpa kan vi ikke gjøre i en til tre uker,nei litt bevegelse må til

      1. God aften, ja dere er heldige som har hverandre…Kos det da. Sitte på baken nytter ikke nei…Masse å finne på, bare å være litt kreativ…Men blir nok dagsturer. Har ikke bestilt noe sted…Går helt fint..

    2. Jeg er ikke noe kveldsmenneske jeg heller etter jeg ble syk. Så det er mye som forsvinner da, av det jeg gjorde før.
      Ferie er godt, og kjekt å reise bort, men godt å være hjemme også.
      Leit at plenen din er så brunsvidd, men det hjelper nok med litt regn ja. Vi hadde regn nå i helga, og jeg ser at det hjalp på min plen 🙂
      Kos deg med hva enn du finner på ♥ Klem ♥

      1. Plenen blir vel bra etterhvert igjen…Vært veldig tørt vet du..Kvelden er jeg helt gåen og lengter bare etter ro…Blir jo hjemme her i år. Ikke bestilt noenting…Sånn ble det 🙂 Klem til deg..

    3. Skjønner godt at energien tappes med aktive dager 😀 Ikke så lett å tenke ferie heller når alt ble snudd på hodet…. 🙂 Flotte bilder fra hagen din… her står epletrærne bare i blomst. Det er jo ikke mange årene siden jeg fikk de. I fjor forsvant alle eplene en natt……….. 🙂 Klem <3

      1. Alt ble snudd opp ned og da er det greit å bare surre her hjemme med til og fra… 🙂 Mine er vel bare 2,5 år tror jeg. Kom noen epler i fjor. Uff da, epleslang 🙂 klem til deg.

    4. Jeg gleder meg skikkelig til ferie nå. For jeg klarer visst ikke slappe av før jeg har HELT ferie. Når jeg jobber er jeg bare for opptatt og orker ikke stort annet.. Men en og en halv uke, så er det fri 🙂

    5. Sommer og sol og ferie er helt klart magisk – bare 5 arbeidsdager igjen til 3 late, om enn annerledes, uker! Nå må vi kose oss, Solveig! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg