God morgen og jeg forsov meg i dag…

God morgen der ute….håper du nyter kaffe. Det gjør jeg. Våkna rett og slett ikke før kl. 0800 i dag….og det skjer aldri….

Sikkert på grunn av vinduet igjen. Er vinduet åpent og lyset kommer mer inn, da våkner man av lys og frisk luft. Man blir tung og daff av innestengt luft på soverommet.

Men i går måtte jeg lukke vinduet. Det var jamring og skrik utenfor. Sikkert katter som fria ute i hagen..Jeg orka ikke gå ut og jage. Tok den lateste veien og stengte vinduet…

Nå på vei ned i kopp nr. 2. Det føles deilig….Hva jeg gjør videre..Blir en tur. Det er jo meg. Mamma besøkte jeg i går. Tar vel fri derfra i dag.

Sånn er det jo når man er alene…Jeg tar dagen som det kommer. Og så er det bare å jobbe 2 dager og så fri igjen…❤️ LYKKE

Drikker ikke kaffe av denne koppen i dag. Det er fra arkivet mitt, påskekoppen. Har ikke kommet lenger enn senga jeg..Du vet, jeg mista jo en time i dag 🙂 Den er borte resten av dagen.

 

14 kommentarer
    1. det er lov å forsove seg på en søndag :=) kattejammer er ikke godt,glad vi slipper det her jeg bor,men vi har noen haner i nabolaget som liker å gale på litt forskjellige tider,jeg sover gjennom,men mannen ligger iblandt våken av hanegal :=)
      kos deg på tur,jeg skal i bursdag til 1 åringen vår

      1. Ja er lov det.. Bare uvant. For jeg våkner tidlig hver dag… Men fikk jo slappet av litt da. Hadde jeg sovet så hadde gått greit.. Men den jamringa var fæl altså…

    2. Jau,, jau,, forsov deg til klokka åtte på en søndag 😀 Her er alltid vinduer åpne om natta, sommer som vinter. Men kattejammer er ikke akkurat noe å sovne til. 🙂 Nyt dagen på alle måter 😀

    3. Du forsov deg? Klokka 8 på en Søndag? Jeg glipper bare så vidt med øynene nå jeg.. Men jeg har klart å snu døgnet i natt. Blir litt oppjaget etter kveldsjobbing. Så jeg tror ikke jeg sovna før.3.30 i natt.
      Føler meg nesten fyllesjuk i dag. Men jeg lukter kaffe, så jeg skal opp å ta en kopp nå.
      Det høres deilig ut å være morgenfugl 😊

    4. Er jo godt å forsove seg når man ikke skal på jobb eller har andre avtaler. Da trengte vel kroppen den ekstra timen tenker jeg. Selv var jeg oppe kl. 7, ubønnhørlig 🙂 Og om jeg skulle “forsove” meg en time eller 2, så tar jeg det som en seier 🙂
      Ha en knallfin dag da ♥

      1. Ja trengte sikkert.. For sovnet sent på grunn av jamringa.. 😀Er det slik i kveld også.. Så flyr jeg ut og kjeppjager dem. Ikke greit.. Men kom meg jo opp etterhvert…

    5. Forsove seg en søndag kl.08.00 ja 🙂 En slik forsovelse er helt innenfor tenker jeg 🙂 Ingen avtaler eller noe 🙂

      Jeg forsov meg til kl.09.00, og det var kjempegodt 🙂

      Ønsker deg en kjempefin søndags ettermiddag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg