God morgen og gratulerer med dagen

 

God morgen og ha en FIN FIN dag alle sammen. Bildet er fra en kake jeg bakte til en konfirmasjon i fjor. Brukte dette bildet , for her er det flagg. Skal lage et sukkerbrød etterpå og pynte med krem og bær! Det er min plan. Vi må jo ha noe til kaffen her på 17. mai. Stille og rolig her. Det er jo det alltid egentlig, men ingen tur til byen i dag. Holder meg langt unna folk. Stime sammen på restaurant eller sånn er ikke bra..Nei, får holde seg hjemme og kose seg med ting og tang og tur i skogen blir det. Det er deilig og her fant jeg et innlegg på kaka. Håper det er oppskriften på denne kaka……..Oppskrift på deilig kake Ønsker deg en fin dag videre. Sola skinner, men er kald vind altså. Men ut på tur blir det!

 

GRATULERER MED DAGEN! 

 

 

8 kommentarer
    1. God morgen og gratulerer hjerteligst med dagen 😀 Her skinner sola, og alt er fredelig. Bortsett fra at det salutten smalt i fjellsida her klokka åtte. 😀 Nyt dagen, det skal vi gjøre. Stille og fredelig 😀 Klem

      1. GOD MORGEN! Og Gratulerer med dagen…Ha en fin og stille dag hos dere. Her blir det bakst og tur i skogen og pølse og is…..Klemmer…

    2. gratulere med dagen du også,deilig kake ,jeg bakte gulrotkake :=) vi skal til yngste sønn ,kose oss med lillemor på 1 år ,men blir bare hjemme hos dem ,har regnet i hele dag,men akkurat nå er det opplett

    3. Gratulerer med dagen <3 Så flott kake 🙂 Vi er bare hjemme her og slapper av. Lurte på en middag ute, men tar det kanskje i morgen i stedet for, siden jeg har bursdag da 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg