God morgen med en test

 

Hurra

 

Endelig fått statistikk her på blogg. Så nå i dag blir det nok litt testinnlegg. Håper det er ok. Sønn min hjalp meg i sommer. Men det var folk på ferie på blogg. Så den ble ikke koblet til listen. Det er noe nytt. Var jo ikke sånn før. Men i dag var det kurver her inne. Så da sjekker jeg ut om det er bevegelse etterhvert som jeg legget ut noen innlegg…Ønsker dere alle en flott dag. Nå kaffe og så jobb etterhvert……:)

 

S T A T I S T I K K

 

 

Så føler meg litt sånn  i dag..

6 kommentarer
    1. Spennende da. Jeg har kikket, men fant ut at jeg måtte få hjelp til å legge inn statistikken. Men ikke kommet så langt. Lykke til 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg