god morgen med en bok

 

I natt var det fryktelig varmt på soverommet..Sovna sent og våkna tidlig. Føler meg ikke uthvilt. Men skal spise bittelitt og gå meg en tur før dusjen i dag. Kanskje jeg får opp gluggene. Ikke ofte jeg har det sånn. Men i dag i ørska… 🙂 Det regnet bra i går og i går kveld og sikkert i natt. Men den trykkende varmen her inne er her fortsatt.. I går kom eldste sønn hjem en tur. Hadde meg seg en gave til meg. En murstein! Ikke helt i lesemodus for tida, men kanskje hjelper når ferien begynner og jeg finner roen..For den må man ha. lese og kose seg på veranda er jo veldig hyggelig…! 🙂 Har lest anbefalinger om de bøkene her og de har solgt veldig bra! 

 

 

800 sider er veldig mange sider i en bok..Men er boka fin så er det overkommelig..en dag vet dere så er jeg i mål..Hyggelig med gaver da <3 Det liker jeg..Jobbe en uke til så har jeg noen dager ferie. Blir deilig..Det er slik jeg er: Jeg lever her og nå..Fri og ferie er mitt liv! Og alle de interessene jeg har i fritida – det er det som er livet. Det er der jeg er…! 🙂

 

God søndag og gratulerer med dagen til Connie og Eva <3

8 kommentarer
    1. så hyggelig av sønnen din da å gi en fin bok ,det kommer nok dager da det er hyggelig å ta den frem ,er jo slik med bøker dei står der og venter trofast ,går ingen vei :=) og tusen takk for bursdagshilsen ,kos deg med dagen ,kommer ikke gluggane opp får du ta en sval dukkert i vannet

      1. Koselig…nå er tur og dusj unnagjort…Kaffe på gang igjen…Men er trøtt. Men er klamt ute også…Fin dag og kos deg på bursdagen…Boka går ingen vei…<3

    2. Ikke lett å sove i varmen nei..Liker finværet men var deilig med litt regn nå også 🙂 Hyggelig å få gave da..og selv om jeg ikke leser så mye bøker lenger..liker jeg å lese ei bok i løpet av sommeren i allefall 🙂 Fin dag videre til deg og hurra for “bursdagsbarna”… Klem <3

      1. Jeg har alltid lest veeeedlig mye. Men i senere år dabbet av…For mye data rett og slett 🙂 Regn er deilig, men litt kjedelig på de to dagene man har fri 🙂 klem…

    3. Så koselig med en gave! Her slukes bøker om dagen…… gleder meg til det midlertidige biblioteket åpner til høsten (biblioteket vårt brant jo i november)….. det blir dyrt å shoppe pocket-bøker hele tida…. klem <3

      1. Ja, veldig fint…må ha litt ro rundt meg jeg når jeg skal lese..Eller sitte ute i hagen eller på en strand i syden…Der er det deilig å lese bøker.. Klem…tråkig med brannen…

    4. De bøkene er kjempefine syns jeg😊 Du har noe å glede deg til når du begynner på den😊
      Så snilt av sønnen din å komme med gave til deg😊 Flott valg av gave 😃

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg