God morgen – lesere

 

Det er lørdag, det er helg! Nydelig vær, skal ut og gå en tur til sjøen etterpå..Deilig 🙂 Først blir det å pusle litt her hjemme – rydde litt. Liker å få unna sånne ting før jeg går tur, etter turen mister man litt av ånden for husarbeid og vil bare dille og lese og gjøre andre ting! Den beste tiden til å ordne kåken er på morgenen…

 

Tittet innom hyttemarkedet også, prisene daler og man får fine hytter i innlandet fra 500.000.- og oppover. Folk selger unna i disse tider..Jeg har jo alltid sagt at jeg skal vente til jeg blir pensjonist med å kjøpe hytte, men man skal aldri si aldri..Men jeg må like stedet, bryr meg ikke om hvordan hytta ser ut innvendig…Her kan man ordne mye selv med noen liter maling..Og jeg trenger ikke tre soverom på rekke og rad med køyesenger..Jeg ser etter minst mulig av sengeplass..jeg trenger ikke sengeplass til 7-8 personer! Men nok om det, jeg bare forteller hva jeg bruker nettet til….altså sjekke hyttemarkedet!

 

Venter på noe garn jeg har bestilt på nettet, skal ordne med noe til jul, men den pakka dukket ikke opp på fredag og i helgen er det ikke post..så får smøre meg med tålmodighet. Har garn nok, men noen ganger trenger man akkurat DET garnet! 

 

Håper du får en koselig lørdag – her blir det kåken som får omsorg og så tur og etter det vet jeg ikke helt… og innlegget fra i går kveld finner du her: Mjøsas Hvite Svane Elsker denne båten..Den er fin! 

 

Nyt lørdagen…

12 kommentarer
    1. Tror der er lurt å følge med på hyttemarkedet nå. Ser prisene synker. Beliggenhet er nok det viktigste når man kjøper hytte. Man måjoloke området rundt pluss ha mulighet til å bruke hytte uten å reise i evigheter.

      1. Ja, må være et sted man trives..jeg må ikke kjøre i evigheter for jeg liker ikke kjøre bil.
        En liten togtur fra Oslo går fint, da kan jo ungene kose seg med hytta også..
        Jeg fortsetter å snoke, men prisene har falt mye altså…Fine hytter til 500.000 det har jeg ikke sett på lenge.
        Men nå finner man dem!

    2. og prisene daler… snart blir det hytte på deg 😃
      høsten er vakker og veret er fint på østlandet 🍁🍂 ut på tur!
      klem

    3. Hmmm – jeg er sikker på at du snart har hytta di altså! Spennende <3 jeg venter også på no garn – heklegarn – jeg driver med gaver – barselgave og julegaver til små gullunger….! 🙂 klem

      1. Garnet kommer nok, greit å bestille på nettet..Sitte hjemme i fred og ro..
        Hytte blir det vettu, men kanskje en byhytte! Hehe…Klem klem..
        Mange måter å ha hytte på 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg