God morgen….kokken og kjerringa

 

God morgen med bilde fra i går….Suger ikke lenger på denne plasseringen altså…Nå er hverdagen tilbake. Men handler litt om lista så derfor dette bildet..

 

Ny dag og sola skinner. Ikke så varmt som i forrige uke da, men fin jobbedag. Har litt å pusle med både ute og inne. Kan ikke bare sitte her inne og trykke på denne maskinen,,,Men synes det er hyggelig sånn på morgenen med kaffe og blogg..Lese noen blogger. Bli oppdatert i denne verden…  Noen følger jeg alle innlegg til og andre bare studerer jeg plasseringene til…

 

Kokken og kjerringa er to jeg følger tett med på plassering. Kjerringa tar innpå..Hun er nr. 37 i dag og kokken nr. 5. Artig å følge de tett, for de er venner også…Men til tider litt ampre mot hverandre …Sånn er det på toppen. Og i kjærlighet og krig er alt tillatt..Som sagt jeg humrer ler…Og kokken har en stor fangjeng. Så skriver man et vondt ord om kokken eller noe som ikke passer gjengen så får man høre det. Sjelden jeg kommenterer hos kokken med noe annet enn hei og hå…Puster man litt mer enn man orker den dagen – så har man plutselig hele Alta på nakken..Kjerringa har jo en blogg som som handler om å skrive om nr. 1. Og når nr. 1 er den samme personen hver dag så kan det gå litt hett for seg. Hun bruker som regel også samme overskriften…Vi andre synes det er gøy, men men noen takler det annerledes…Hun skriver med humor og glimt i øyet synes jeg da. Men ikke helt lett for andre eller alltid  å ta humoren kanskje….Men den er der <3 Men hun har aldri skrevet om meg (Nr. 1)  så jeg vet ikke hvordan det føles egentlig..Noen tanker en mandag <3 

 

En fin morgen og dag til dere der ute..kokken og kjerringa lå og dro og ikke fikk opp rota…. 🙂

 

Se bloggen til kjerringa her: Kjerringtanker 

 

Nyt dagen…

12 kommentarer
    1. hi hi ,ja du får no sagt det du ,leser innlegga til kokken og kjærringa jeg også innimellom ,noen ganger komenterer jeg og flest ganger bare leser jeg :=) men jeg respekterer det dei skriver,blir ikke opphisset av det andre har på hjerte nei

      1. Tusen takk, gøy å følge med litt…Men leser mer enn jeg kommenterer…
        Fin dag videre…Her kommer det noen mørke skyer igjen…ustabilt vær…

    2. Du er en jeg leser fast..både viktige innlegg om hørsel og andre hverdagsoppdateringer.. Gøy at du hadde så høy listeplassering..selv om det ikke er så viktig er det jo motiverende for å fortsette å lage innlegg 🙂 Mye “rart”i kommentarfelt “der oppe” så en må passe seg litt ja..hehe..men føles trygt hos di jeg oftest legger igjen en kommentar hos..bare fine folk innom der tror jeg 🙂 Fin ny uke og klem til deg <3

      1. Tusen takk – var jo litt stas det..
        Ja, bør kjenne som du sier de andre som pleier å kommentere også…Da går det greit…
        Så mange ganger tenker jeg: bør jo legge igjen en kommentar, men så dropper jeg det :)hehe…Blir roligere slik… Klem til deg <3

    3. Hehe…Jeg leser kjerringa sin blogg . Da trenger jeg ikke å lese kokken sin hver dag. Når han er på 1.plass vet jeg jo hva han har skrevet. I dag har jeg lest hans blogg også. Var jo ikke nr 1 i dag.
      Ha en fin dag solliv, kokken og kjerringa 😃
      Og resten av av bloggverdenen også selvfølgelig 😙

      1. Tusen takk, kjerringa leser jeg hver dag, og som deg…Ikke alltid kokken.
        Men plasseringa følger jeg og kommentarer hos kjerringa…Går en rundt varmt der….:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg