God morgen i varmen

Reklame | Gina Tricot

 

God morgen…Sitter her med kaffe og blogg. Sola skinner og det ser helt magisk ut ute. Men er meldt styrtregn utover ettermiddagen..Om det kommer hit vet man jo aldri 100 %..Så satser på middag inne i dag! Fantastisk dager vi har nå! Bare å nyte, selv om det er ganske høy luftfuktighet. Tøyet på snora ute blir ikke helt tørt og svetten pipler….Jeg svetter aldri, men nå gjør jeg om dagen! Får se hva jeg gjør siden i ettermiddagen. Vasker vel litt hus og garasje igjen tenker jeg.. 💚 I går puslet jeg litt med hekk og busker. Før jeg tok kveldsbadet! Klikk deg innpå, deilig med litt luftige plagg nå om dagen! Fin dag videre….

 

 

 

14 kommentarer
    1. God morgen!
      Sitter ute på terrassen med kaffekoppen og nyter en stille morgenstund i sola 🙂
      Sååå godt med sånne dager vi har nå.
      Kos deg med dagen din, Solliv.

      1. Tusen takk, ble kvelden før jeg rakk å svare…Vasket litt ute i dag. Holder på å vaske hus og garasje..Deilig med sommer 🙂 Klem til deg og ha en fin kveld…

    2. God morgen ♥
      Her er solen i ferd med å bryte seg vei gjennom skylaget, og jeg har planlagt en tur på stranden. I min værmelding skal det ikke bli regn i dag her, men ja, det er jammen høy luftfuktighet.
      Håper dere trenger styrtregnet, for ellers er det jo liten vits 😉 Men det kan sikkert være litt rensende.
      Ha uansett en strålende fin dag i dag fine du ♥ Klem ♥

      1. God kveld til deg..regnet har uteblitt..fortsatt varmt, men noen skyer her. Spennende om du kom deg på stranden da. Jeg har ikke rukket enda…Kanskje går/sykler jeg nå i kveld…Ikke alltid man rekker det man vil.

    3. Mye fint hos Gina, og den blusen var flott. Overskyet i Tromsø og 15 grader, det er til å leve med. Flott håndkle du strikket til Kjerringtanker og den passet jo helt perfekt. Jeg gjør et tappert forsøk på å strikke en sommertopp men er totalt nybegynner på det feltet, heklingen er mer min greie.
      Ha en flott dag. Klem i fra Tromsø

      1. Tusen takk, ja – hun elsker jo rosa på den lille doen i drømmehuset.
        Gina har mye bra…Hekler litt jeg å, men mye mere før og med tynt garn. Nå sliter jeg med det tynne garnet..Sånn er det..Så blir litt strikking, men ikke så mye! Liker best å gå tur 🙂 Kos deg i Tromsø! Klem…

      1. Hallo….veldig varmt i dag og 0 regn her..Styrtregnet kom ikke…helt greit. Og jeg badet nå i kveld..:)Klem…Tusen takk og fin kveld til deg..

    4. her har det regnet mye i dag ,nå ligger tåka langt ned i fjella men i morgen er vi lovet sol igjen :=) men det er rått i luften ja ,før sola står opp kan det se ut som regn på flatene ,men det er stort sett nattedugg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg