God morgen i regnet

Hei,

Det passer meg ypperlig. Det regner. Deilig akkurat i dag. Får litt ro i meg. Må ikke noe. Det er loppis i dag. Men i øs pøs så gidder jeg ikke. Jeg elsker brukt og å finne skatter. I går var jeg i Oslo og besøkte sønn min. Tok buss rett etter jobben. Og buss hjem på kvelden. Og jeg fikk gave. Helt ny maskin å skrive på….Veeldig veldig hyggelig. Og veldig overraskende. Ble nesten stum. Ønsket meg det lenge for de senere år har jeg bare brukt iPad og telefon. Litt knotete. Særlig det med bilder. Jeg fikk jo aldri over noen bilder med kamera. Så det har liggende i dvale. Etterhvert nå så får jeg forsøke å bruke kamera mer og det med bilder over til bloggen.

Test av ny maskin

Skal lage et innlegg fra Oslo i går, men det blir kanskje fra mobilen. For det er mye å ta bilder av i Oslo. Nå har jeg flere muligheter. Det liker jeg. Kommenterte i går og det var enkelt. Trengte ikke fylle ut så mye. Bare selve kommentaren. Deilig, det var så enkelt.

Legger ved bare et bilde fra en tur her på Kråkerøy.

Som sagt nå i dag. Må jeg gjøre meg litt kjent med maskinen. Mye nytt asså. Men er jo gøy 🙂

Stikker innom etterpå, med litt bilder fra Oslo.

Kos dere med kaffe og fri 🙂

 

4 kommentarer
    1. Gratulerer med ny maskin.
      Det regner hos meg også, og så er det tåke. Tenker jeg skal strikke litt i dag. Jeg føler meg lat, faktisk.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg