god morgen Fredrikstad

 

God morgen der ute….Skal ikke klage altså..Men det er litt for varmt for hverdagen nå…Det å dra på jobben…Det å handle for mamma…Det å kjøre den lange veien ut til henne….Merker at jeg snart har verken krefter eller noe…Blir veldig fort tomt og sliten når det er ting man MÅ nå…beste er å la bare dagene gå og humla surre der ute…Da går det fint. Det med masse må må må tapper meg litt for krefter…Har lissom ikke den ungdommen i meg lenger. Men å gjøre ting i sitt eget tempo..går fint…Pusle litt i hagen..ta en pause…Og sånn det går helt greit….Men er nok både varmen, og at man ikke er tyve år lenger…Det merkes 🙂 selv på meg…! Ikke har jeg ferie enda heller….

 

Vel jeg får bare trå til i dag også…Det går så lenge – helt til det ikke går lenger…Da er det bråstopp! Ha en fin tirsdag der ute…Sove lenge og vel kan man bare glemme i disse tider forresten…. P.S. Bildene er fra i går ved 20:00 tiden..

 

 

Hilsen fra en HOT Solliv

 

dav_vivid
8 kommentarer
    1. God morgen 🙂 Håper det kommer en svalende havbris sånn etterhvert 🙂 Rakk ikke venne oss til varmen her før det helle var over. Men nå skal det visst brake til igjen fra i kveld eller i mårra 🙂 Så me får sjå ka som skjer… 🙂 Klem

    2. ikke godt når det blir for varmt :=) her våknet jeg til 12+ sola klatrer ikke fjellet før den nermer seg 9.30 så jeg har på bukser og jakke ,ja sola kommer jo ikke inn i huset vårt så her er det alltid svalt,.Du skulle hatt litt mer hjelp til din mor,vår mor kan ringe en butikk og betillle sine varer,så får hun dem levert og bært inn på kjøkkenet hennes ,regninga betaler sønnen hennes på nettbanken hjemme ,enkelt for oss alle :=) har ikke din mor heimehjelp eller noe som kan gjøre litt slikt for din mor og vaske kleda hennes ?

      1. Tusen takk, litt styr med med mamma og slikt. Vet jo aldri hva hun trenger. Nytter ikke ringe og spørre..Det er helt blåst. Så må bare handle det jeg tror hun trenger og mange ganger må jeg en tur til på butikken…for det ligger lapp fra hjemmesykepleier. Hun har vaskedame…men hun gjør bare rent. Hjemmesykepleier kommer med medisiner og strikker fort avgårde igjen..Vaske av klær og sengetøy faller på meg. Pluss masse rydding…Hun bor i stor hus med 2 etasjer og en enorm hage også….Så det er lissom nok å ta i….Flytte vil hun ikke….
        Mine brødre er flinke til å ordne hagen….

    3. Hmmm – kjedelig når en er sånn sliten – jeg er sånn jeg også…… ikke lyst til å gjøre noe som helst! Vi får håpe vi blir skikkelig kvikke snart, hihi… klemmer <3

      1. Tusen takk…ja ekstrem varme når jeg ikke har ferie…blir jeg sliten av…sovner sent og våkner tidlig…ikke bra…Men hjalp med et par bad 🙂 klem…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg