God morgen Fredrikstad

 

God morgen. Sola skinner og ny dag på gang! Blir litt hektisk i dag tenker jeg etterhvert. Men skal fortelle mer om det i et senere innlegg. Først er det kaffe og jeg titter her på blogg og så skal jeg på jobb i noen timer. Min “nye” jobb i byen! I dag tar jeg bilen og parkerer et stykke unna. Siden jeg har såpass mye på gang etter jobben i dag! 

 

I går syklet jeg ut på stranda og badet, men i dag blir det ikke bad! Vannet hadde fortsatt meget fin temp – selv om de fleste kanskje har lagt badebuksa på hylla nå! Ikke jeg da…bader så lenge jeg føler for det…men ikke utover vinteren! Nei, det gidder jeg ikke! Men du får ha en fin fredag og kos deg…og ja det er HELG!

 

 

Kos deg på jobb eller hjemme eller i skogen <3 Nyyyt…

8 kommentarer
    1. God morgen fine Solliv…så herlig med en solhilsen på morgenkvisten. Håper ikke dagen din blir så travel at du stresser.
      Men så er det øyeblikk helg også ♥
      Her skal jeg kose meg hjemme, jeg får besøk ♥ Gleder meg til det.
      Fineste dagen til deg ♥ Klem ♥

      1. Tusen takk – Fredrikstad er fin by. Passe stor egentlig. Og nå med alle blomstene vakkert…
        Takk til flotte deg! Klem og fin lørdag!

    2. Jeg har kost meg på hjemmekontoret. Og nå koser jeg meg i sofaen i samme kontor 😀 Nå er det fredag, og deilig helg 🙂 Fint i fredrikstad <3 Håper du får en fin helg Solliv. Jeg skal møte Karidansen i morgen, det blir bra <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg