God morgen Fredrikstad

 

Hei på deg! Det er helg og fri og morgen og kaffe! Været ser lovende ut..Slik som i går! Så tenker jeg får nyte og kose meg mest mulig..Blir ikke noen tur til noe steder i dag..Ikke sånn tur til en annen by med buss og tog..Nei, det orker jeg ikke dag. Kose meg her! Det rykker alltid litt i reisefoten…Det gjør det 🙂 Men mye folk overalt og vi har jo det meste rundt hos her..By og skjærgård så kan ikke klage akkurat..Men det er jo heller inne i oss det sitter. Evnen til å slappe av eller se sitt eget sted med “nye” briller! Gå seg en tur, ta frem sykkelen..Det et er litt greit noen ganger..Kommer litt lenger 💚

 

En kaffekopp og litt blogg…Skal sjekke ute om det er såpass varmt at man kan nyte kaffekoppen i solveggen.

 

Bilder fra i går…

 

Ha en kjekk lørdag! Tenk, allerede siste lørdagen i juli denne sommeren…Vi henger med!

11 kommentarer
    1. God morgen tll deg i Fredrikstad!! 🙂 God morgen fra Maura i Nannestad. Fint i Fredrikstad da, uansett om man bor der. Men jeg skjønner greia. Jeg er jo litt lei Oslo innimellom også. Ser ikke så lett de nye tingene. Så jeg tok meg en tur til Maura, og venninne der, for en overnatting 🙂 Nok dramatikk her på landet også 😀 Håper du får en fin lørdag, uansett hva du finner på 🙂 Klemmer <3

      1. Tusen takk, er glad i dagsturer både her og der…Men deilig hjemme også! Ja, skal sjekke det innlegget ditt! Ikke alltid jeg får lest meg opp på alle innlegg 🙂 God klem…

    2. God morgen Solliv ♥
      Ja, tenk, siste lørdagen i juli. Neste lørdag er det august. Nesten så man får vondt i magen. Hvor blir tiden av?
      Godt å ta det helt med ro og ja. Mye fint i eget område. Og kjekt å bare la humla suse også.
      Håper du får en knallfin lørdag, for det unner jeg deg ♥ Klem ♥

      1. Tusen takk, tida går altfor fort….vil jo ikke det…Og denne årstiden vil vi bare nyte sommer og sol 🙂 Moro å sykle og gå der man bor også! Klem til deg…

    3. God morgen til deg også. Kan du sende litt sol til meg? Sola…uteble denne morgenen. Kanskje det kommer etterpå. Håper jeg😊
      Kos deg med lørdagen.

    4. God kveld til deg! Har vært en nydelig dag, selvom det kjennes at det er litt kaldere vind…. hmmm… ikke klar for at sommeren er over, lissom! Håper du har kosa deg noe skikkelig idag! Klemmer <3

    5. Titt tei,, smetter innom. Pakking og en hel dags kjøring og utpakking her. Så blir bare kjapt innom noen få blogger 😊 nyt fridager

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg