God morgen – fredag og helg

 

God morgen Fredrikstad <3 Ute er det gråvær og litt guffent. Vi har jo hatt så flotte dager en hel uke. Og jeg har hatt ferie. Deilig.

 

Har jo jobbet med den berømmelige veranda. For å få det hyggelig utover sommeren. Begynne med sånt arbeide etter at jeg har vært på jobb orker jeg ikke. Skal jeg få ting unna ute eller inne må det jobbes fra morgenen av. Hvis ikke går det ikke. Hadde jeg ikke fått tatt denne sjauen så hadde det blitt stående sånn til juli…Annerledes med litt maling her og der. Men en veranda som er i bruk hele tida – der har man litt tidspress når man begynner med jobben! Det er som halve stua skulle vært stengt på vinteren!

 

Dette treet var flott – så stor og mektig og gildt! Det pyntet virkelig opp i byen. Tar jeg ikke helt feil så er det utenfor Bispeboligen her i byen. Trær er virkelig flott, men det krevet en stor hage! Hadde ikke hatt plass her hjemme på et felt…

 

 

Skal kjøpe et nytt teppe foran inngangen og en dørmatte i litt friske farger. Det er gøy å handle litt. Jeg har jo nesten ikke vært i en butikk på 3 måneder…Det har vært et rart liv…Men vi kom oss gjennom det! <3 Nå litt kaffe her og etterpå så blir det helge-rengjøring. Hva jeg gjør etterpå vet jeg ikke…Blir ikke solsenga i dag akkurat! 🙂

 

Fin fredag der ute…

8 kommentarer
    1. God morgen fine Solliv ♥
      Du er flink å få ting til, og det er godt når ting er gjort. Det ser koselig ut hos deg 🙂
      Og det treet var flott også, men sånt passer jo bare til store eiendommer ja.
      Her er det også regnvær og grått. Men vi trengte litt regn nå. Uansett trenger det ikke å regne i en uke akkurat. Men til neste helg skal det visst bli godt vær igjen. Så den som lever får se 🙂
      Nyt dagen samme hva du finner på. Nå er det helg 🙂 Klem ♥

      1. Tusen takk, prøver å få ting unna. Men noe stopper jo opp da..Men mitt motto er litt og litt….
        Treet var meget fint og staslig..Grått her, men regner ikke…Men ikke varmt ute…Holder på med rengjøringen…. 🙂 Ha en fin dag…Klem…

    2. God morgen 🙂

      Så koselig på verandaen din 🙂 Der man tilbringer mye tid, der må det være koselig 🙂

      Jeg forbereder meg til nattevaktshelg. God helg til deg! klem

    3. herlig tre,jeg elsker jo trær,mannen min viste meg faktisk et slikt tre i går :=) blodbøk og det tar 40 år før den utvikler bøkenøtter,men selve treet er flott uten nøtter hi hi og jeg hadde hatt rikelig med god plass til en slik :=)
      Stell av platting må gjøres ja før sesongen er skikkelig i gang,så nå kan du nyte når goværet kommer tilbake

      1. Treet var helt nydelig….Kunne tenkt meg å bo langt ute på landet her med mange slike flotte trær rundt på eiendommen. Plattinger må stelles og gjøres klare ja…. 🙂 hvis ikke får man ikke hygget seg! 🙂

    4. Best å ha god tid når en driver med slike prosjekter.. og jammen blei det fint 🙂 Flott med slike store “ærverdige”trær..men passer ikke over alt nei… Klem og god helg <3

      1. Tusen takk..Det ble hyggelig plass synes vi her hjemme 🙂 da har man jo fått det til…
        Store trær krever stor eiendom! Dette var mektig…Klem…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg