God morgen fra Solliv og jeg er på lista

God morgen…

Håper du har fri og koser deg og slapper av. Den uka vi har hatt nå har vært litt tung for mange. Klokka ble stilt og folk måtte opp enda en time tidliere. Tar tid å få dette under huden igjen. Gikk greit for meg. Sovna tidlig hver kveld og våkna tidlig hver morgen. Men nå er jeg da skikkelig trøtt på kvelden. Mye ute og frisk luft = trøtt.

Jeg holdt på her hjemme i går etter jobb. Vasket. Det vanlige harelabbgreiene. Fyker rundt. Men skal begynne på vårvask i helga tenkte jeg. Mye støv som kommer frem. Etterpå vasket jeg bilen.

Dette er ikke min bil, men en jeg så utstilt i byen. Gult er bare ekstra kult…

 

Tusla en tur i byen etterpå jobben her hjemme. Samtidig som jeg handlet litt. Nå skal jeg tjore meg fast her hjemme. For jeg er glad i og farte litt rundt. Men i dag, skal jeg rydde litt og kanskje boden får besøk av meg…For der er påskepynten også…

Minner også konkurransen til Eva. På evaswindow.blogg.no

Får ikke linket herfra ipad nå. Hopper og spretter når jeg prøver meg på det. Men handler om glass. Her er rett og slett et vindu med speiling. Og glass er det jammen meg….Jeg må prøve å finne flere motiver i dag. Være kreativ. Tror vi bare kan sende inn et bilde…

Kos deg…..

#godmorgen #gulterkult

12 kommentarer

Siste innlegg