God morgen fra Solliv (23)

 

God morgen – håper det fortsetter slik. I går var det ikke mange sjelene innom her på blogg! Men det er ikke antallet jeg ser på – jeg ser på plasseringen! Nr. 23, veldig kjekt. Målet mitt er jo å kunne komme blant de 20 en dag, det er jo derfor man blogger. Man vil jo bli sett, hvis ikke kunne man jo bare skrevet i en bok! Før var det gode tider her på blogg og man tjente gode penger! Nå har leserne rømt og vil titte litt rundt på andre steder tenker jeg. Men etterhvert blir man lei av morsomme videoer og slikt og da er blogg igjen mer populært. Det er jo slikt med alt, opp og ned som en berg og dalbane! Uansett er jeg fornøyd med plasseringen i dag! Synes det var kjekt rett og slett…

 

Men du ha en fin morgen og kos deg. Jeg skal fyre litt i ovnen og lese litt og slappe av. Lage meg mat og ta en dusj etterhvert. Julegjestene sover og jeg gleder med til å se julegavene og høre om dem er fornøyd. Jeg er superfornøyd. Blir vel å vise litt i noen innlegg etterhvert tenker jeg! Ha det fint så lenge…

 

 

Riktig God Jul!

 

12 kommentarer

Siste innlegg