God morgen der ute

 

Hei og God morgen! Håper du har det fint! Jeg har puslet med min vanlige morgenrutine. Kaffe og litt strikketøy! Deilig det..Etterhvert gå en frisk morgentur og så fyre litt i ovnen og holde på litt her inne! Etterhvert også en tur til og så må jeg på butikken! Trenger noen ting. Egg blant annet! Har ikke handlet så mye etter jul – har prøvd å spise meg ut av kjøleskapet! Ikke bare kjøpe kjøpe…men må spise opp maten sin! Hadde jeg bodd 100 mil fra butikken så hadde jeg klart meg enda mange dager uten shopping altså, men egg og ost og makrell i tomat og frukt og grønt må jeg ha i huset! Handler litt for mamma også, men kjører ut med det i morgen tenker jeg! Har lyst på en hel dag for meg selv – ikke bare dele meg opp hele tida. Dagen blir så slitsom da!. Man deler seg opp hele tida. På jobb, gamle foreldre og nå i jula besøk. Nei nå vil jeg styre min egen tid.

 

I dag! Min dag ❤️

 

“Ordet fra munnen og stenen fra hånden kan ikke kalles tilbake.”

Inspirasjonskalender 2021

18 kommentarer
    1. Godt når man kan bestemme litt selv hva man vil gjøre 🙂 Det skal jeg i dag også. Hente noe på posten, de må jeg. Ikke lyst å gå dit, men blir det for lenge der sendes det vel i retur 😀 Så skal jeg gå en tur ved elva, lete etter fotomotiv 🙂

      1. Ja – sjelden man har det i grunn. Alltid noe eller noen som venter på deg eller ting du skulle gjort…Kos deg på tur og på posten!

      1. God formiddag til deg.
        Idag kjenner jeg på at jeg er trøtt og skikkelig lat.
        Hadde litt planer, men ikke noe problem om jeg utsetter det en dag.
        Og det er kaldt ute. Frister ikke så mye med tur heller. Ja, ja. Får se om det går seg til etterhvert.
        God lørdag til deg.

        1. Tusen takk. Det er lov å være lat og lytte til kroppen. Du får roe deg ned og se etterhvert hva dagen bringer! Planer er bra og noe får man gjort og noe blir utsatt sånn er det for alle..Men du en flott lørdag til deg. Klem…

    2. God dag i sør 😀 Var og handla i går for de neste par ukene.. håper jeg 😀 Prøver å begrense så godt som mulig 🙂 Nyt helga fra ende til annen 😀

    3. Håper du har kosa deg og fått dagen for deg selv! Det er jo så deilig! Idag blei det litt for meg sjøl, litt prinsessa og litt pappan min…… så jeg har ikke landa helt før nå! Klem 😘

    4. koslig start på dagen ,og ja en må spise opp maten en har kjøpt inn :=) har bare handlet noe lite en gang vi også siden uken før julaften ,ble ikke handel i dag så da tenker eg det kanskje ikke blir før neste helg på oss .
      Min mor har fått ordnet det så hun bare ringer en butikk på torsdag og bestiller ,fredag får hun det levert helt inn på kjøkkenet ,en fin ordning men det er en butikk som har ring og bestill tilbud for dem som trenger det

      1. Deilig lørdag. Kjekt med sånne firmaer, men passer ikke til min mor! Hun evner ikke å sette mat i kjøleskapet. Satse på at hjemmesykepleier gjør det, men føler at det er best en i familien handler og pakker det inn og rydder i skapet med det samme. Så får ta en tur i morgen og titte innom. Det er strenge regler nå så kan bare ha besøk av 1 eller 2 hun også! Da ønsker jeg deg en God Natt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg