God morgen

 

God morgen, da har jeg gjort som Ingrid Espelid og hatt noe på lur. Neida, har ikke bakt så tidlig på morgenen. Bare funnet frem et bilde fra arkivet fra mars 2021…Da ble denne kaka laga…Husker den var god..Oppskiften fant jeg i et blad. så hvis jeg vil lage denne en dag så får jeg rote rundt her! Tar ikke vare på alle blader jeg altså, men dette bladet var sånn tykt interiørblad så de kaster jeg ikke…Men ellers så går mye i søpla..Kan ikke ta vare på alt altså..

 

 

Frister…Så hvis jeg finner bladet og oppskriften så kommer jeg tilbake til det..Tror dette er den aller besta kaka jeg har spist noen gang! Jeg mååååå finne den oppskriften! Kjeksbunn/valnøtter og ostekrem og bringebær…

 

Men du ha en fin dag da, med eller uten kake…Får kanskje unne seg et stykke kake til helga!

 

 

Jada….Knekkebrød med gulost og skummet melk venter….

 

Det er jo torsdag…

20 kommentarer

Siste innlegg