God morgen

 

Det var sol og sommer og glitter og sjø…masse trafikk på sjøen. Veldig mye båt i år. Alle skal ha båt og det er ventelister – for salget har gått til rett opp i disse tider…Renta er lav, folk har penger, og reise er ikke innafor…Båt er tingen! 

 

 

Over her så kommer man til holmene…ikke over denne brygga da. Brua er bak meg! 🙂 hvis du lurte…

 

 

Over et jorde, der kuene pleier å være!

 

 

Snart fremme!

 

 

Der har jeg rigget meg til og har en fin utsikt…flere bad ble det og deilig å la tankene vandre og bare nyte… 🙂

 

Det ble noen timer, med mat og drikke og sol….Før jeg tusla hjemover…Alle skal til Hvaler og masse mennesker samlet…jeg har mine valg! 

 

Fin dag videre…

8 kommentarer
    1. Så flott 😀 Sånn er det å ha sitt eget Paradis i Paradiset 😀 Herlig 🙂 Ha en flott dag på alle måter. Her forsvant fjellene i tåkeheimen og regnet sildrer 🙂

    2. Åh… Så deilig😊Jammen er det deilig med noen skikkelige sommerdager.
      Å få ligge helt for seg selv å nyte stillhet og ro er helt fantastisk.
      Jeg skal se om jeg kan finne et sånt sted ved vannet jeg også.
      Ønsker deg en super dag😚

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg