God kveld….

 

 

Hallo 🙂

 

Jobb, rengjøring, tur og middag er unnagjort 🙂 Så titter innom her litt da. Bilde fra her om dagen. Har tatt bilder i dag også, men ikke rukket å få de over fra mobilen enda. Sola skinner. Det lysner. Går fortsatt greit her. Tittet innom nettbanken nå og som dere sikkert vet så har aksjer og fond gått helt vest…Men i dag har de begynt å krype oppover ganske greit..!

 

Fremdeles røde tall. Men det bekymrer meg ikke! Hadde jeg skulle solgt i dag så hadde det ikke gått så bra! Men dette er prosjekt langt frem i tid…Dette vil stige igjen. Og jeg passer på å kjøpe litt også jeg for man skal kjøpe på bunn. Kan falle enda lenger ned da, så skal ikke sette inn 100.000 akkurat, men jevnt og trutt er greit …jevne beløp hver måned er det beste! Men det er spesiell tid vi lever i nå så det er sagt. Den enes død den andres brød eller noe sånt…Vi er litt der nå! 

 

Nyt kvelden der du er….

6 kommentarer
    1. greit å spare litt i disse dager,men vi fikk en uforusett regning for i går takket tven for seg og i helga radioen,har jo pc men tv må jeg ha ,og radio er på vei :=) så det ordner seg .
      blir litt mer vasking i disse dager enn normalen,rart med det,jeg har en mann som er ute på jobb hver dag så en hvet jo ikke hva han drar med seg heim igjen ,kos deg i kveld da

      1. Uff da…Tv og radio må dere ha – dere som bor så langt ute på bygda. Så greit å få ordnet det igjen da. Vasker mer enn normalt helt klart. Jeg er jo ute blant folk hver dag….Så vasker mye og bruker mye hansker. Fin kveld ti deg…

    2. Ja, jeg har jo fundert på om jeg skulle spare i fond eller noe sånt, men har ikke gjort noe enda. Får se etterhvert. Passe godt på de småpengene jeg har 🙂
      Godt med tur. Jeg har også vært på tur i dag. Blir liksom ikke så mye tur som jeg skulle ønske, men i dag ble det topptur, så det var kjekt 🙂
      Gode kvelden til deg ♥

      1. Du bør kjøpe litt nå og prøve. Det er veldig gøy. Spare jevnt og trutt hver måned.
        Deilig å være på tur…Ha en fin kveld…God Natt…:) Klemmer..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg