God kveld fra Solliv

Hei, jeg leker meg litt med ny maskin.

 

Bildene tar jeg med mobilen da. Men enklere å skrive og kommentere. Det er digg. Var på et kundeseminar nå i kveld. Men gjorde som fanten, spiste og gikk. Lyd var dårlig og de fra DNB virka ikke særlig inspirerte spør du meg. Stod bare å skravla seg i mellom en halvtime. Kjedet meg jeg…satt der til neste pause og dura ut i finværet. Kjekt med ting som er på privaten, kan lissom styre livet selv. Det liker Solliv se.

 

Jeg blir ikke lei hagebilder, håper ikke du er lei heller…

 

Rododendron, så vakker. Regnet gjorde den pjusk. Stakkars. Den blomsten er vakker da, men buska ble litt sliten etter regnet.

 

Hele busken er full av bier og humler og sommerfugler. Magi, aldri sett så mye her i hagen før. Det øverste bildet er fagerbusk. Den er over 5 meter høy. Alt gror veeeeldig her. Lurer på om ungene flyr rundt og skvetter. Gullvann er super gjødning.

@solliv

NYT KVELDEN – DET ER SOMMER!

 

14 kommentarer
    1. Fint med hagebilder synes jeg ♥ Det er så mye vakkert å se, og spesielt når man går litt innpå 🙂 Bare å knipse og nyte ♥

      1. Ikke sant, dårligste greiene jeg har vært på….Nei, bedre å sitte nede ved elva og glane….Liker tall jeg, men men …Ikke kjemi..

    2. du hvet att rhododendron er min favoritt,så kjør i vei med masse hagebilder :=) tenker mye av grunnen til den frodige hagen er tidlig varme ,masse regn og sol innimellom,slik liker buskene ,potentillaen som reven grov opp i min hage begynner å få nye grønne blader,så den kommer seg,blir ikke fin i år,men har et håp om en grønn busk neste år :=) og det er nok regnet som har reddet den tenker eg :=)

      1. Ja, er nok riktig det du sier. Det gror jo enormt i år. Og for noen blomster og farger. Hadde gått av den tidlige varmen før masse regn. Elsker alt med hage og blomster jeg..Men kjøper ikke så mye lenger. Det holder i massevis det jeg har av busker og trær 🙂

    3. Så bra det funker med den nye maskinen 🙂 Og bildene med mobil her var jo nydelige .. Uinspirerte kurs er ikke gøy..og dårlig lyd gjør det jo ekstra ille.. (særlig for deg da).. Bra du koser deg med turer i naturen 🙂 Klem <3

      1. Tusen takk, dette var noe elendige greier fra DNB. Gøy med ny maskin. Lettere jobb. moro å skrive litt igjen. Bilder fra hagen lyser litt opp synes jeg, fine bilder med mobilen. Har kamera også, men får ikke overført bilder til Mac enda.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg