God fredag fine

 

God kvelden…Ikke fått lest blogg elller blogget selv! Jobbet og holdt på her hjemme i det fine været etter jobben. Takrenner og husvask! Hjelper på – enda er det ikke helt høst eller vinter! Mange gode dager å jobbe på enda! Men er fornøyd i år jeg, fått tatt ganske mange oppgaver som stod på blokka, men har holdt på jevnt og trutt også da, i hele sommer! Så jeg har ikke akkurat det styggeste huset på feltet nå tenker jeg…For her oser det omsorg <3 

 

Gått tur og nå akkurat inne til nyhetene og skal steke meg en ferdig-pizza etterpå! Spiste baguett til lunsj i dag og den mettet bra! Etterpå lese litt og strikke litt…Øyeblikkelig ferdig med “Solsøsteren” – fin bok, men litt for tykk egentlig! Nesten 800 sider. Litt vanskelig med å ha et godt grep også med slike store tunge bøker. Veier jo et tonn og lese på senga kan man jo bare glemme med den tykkelsen! Været var ganske ok i dag, men ikke 24 grader som i Drammen! Så får vi se da, hva som kommer av vær i helgen…Bildet over her er fra Oslo forrige lørdag! Ønsker deg en flott kveld og hygge! 

 

Dans, TV, strikk eller bok…Det er jo FREDAG! Nyt…

12 kommentarer
    1. Her forsvinner bare dagene for tida 😮 Ikke tid til noen ting. Sitter utslitt hver kveld, og orker null og niks. MEN koser meg på dagtid på jobb 🙂 Og det blir roligere dager, snart 🙂

      1. Du har hendene fulle på jobben og sent hjemme! Så må du nesten bare tenke på deg selv og legge vekk pc og slappe helt av..Hvis ikke blir man jo helt utslitt. God helg og nyt helgen og lade batterier 🙂 God klem.

      1. Så deilig….kos dere max! Gikk inn jeg for jeg har vært helt fra jeg kom fra jobben. Så litt deilig å gå inn. Men blir fort kjølig når sola forsvant her! God fredagskveld…

    2. ja du har vært flink til å stelle hus og hage i år :=) jeg har laget kake og stelt bunader i dag,ikke blogget sliter med et hår eller rusk i ene øyet ,fikk det i går og blir ikke kvitt det,det gjør att jeg er litt sår i halve ansiktet,håper det forsvinner i natt så jeg ikke sliter i morgen i konfirmasjonen

      1. Takk….:) gått noen timer med hus og hage denne sommeren. Uff da, har du prøvd å skylle ut? Øyeglass har du det, hvis ikke prøv et eggeglass med vann og skyll …
        Good bedring og lykke til med konfirmasjonen..Klem.

        1. øyet kjennes bedre ut nå ,så jeg krysser fingrane for att det skjedde gode ting i natt,men jeg har prøvd alt,2 sorter øyedråper og øyeglass om det er det dert heter,gått tur og latt trekken lage tårer så det har runnit,men ingen ting hjalp ,men håper det forsvant i natt ,har vært 3 vonde øyedager

    3. Flittige du 😀 Tusen takk for fredagshilsen.. Litt vel sent å si takk det samme… så det får bli en lørdagshilsen 🙂 Ha en flott dag og helg 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg