God formiddag

 

God formiddag, det var slik jeg hadde det forrige uke. Forrige uke er ikke denne søndagen. Utsikten min nå er nabokjerringa som lufter hunden rett utenfor kjøkkenvinduet mitt…(gammel lekeplass som tydeligvis har blitt en lufteplass for hunder…) 

 

Nok om det. Tung regnfull dag i dag også..Regn og regn. Hører med til denne måneden. Ikke tenkt å reise sydover før jul akkurat. Noen få feriedager igjen og de vil (jeg liker ikke bruke alle dagene, derfor jeg skriver vil, ikke noen annen betydning)  jeg ta litt sånn innimellom 🙂 Det er jo slik med å jobbe. Man kan ikke bare reise avgårde….Det må søkes fri og planlegges! Og man har x antall feriedager å forholde seg til. Akkurat det tar fra meg litt frihet her i livet synes jeg. Men sånn er spilleregler i arbeidslivet. Forholder meg til dette. Men hadde jeg vært PENSJONIST – DA HADDE JEG NOK TATT NOEN UKER TIL  – LITT SOL OG VARME!

 

Var jo nesten i syden forrige uke! Strømstad <3

 

dav_vivid

 

Kos deg videre med dagen, skal spise et par knekkebrød jeg nå….Snakkes sikkert utover dagen. 

 

S O L L I V 

10 kommentarer
    1. Ja, det er tungt vær om dagen og det ser jo ut til å vare uken ut! Men jeg tenner stearinlys og så går det. Snart skinner vel sola igjen og det nærmer seg advent. Jeg tar litt kaffe til nå! Klem og nyt dagen!

    2. Akkurat, drømmen om pensjonisttilværelsen 😀 Nå har vi liksom aldri vært noe særlig til sydenfarere 😀 Men skjønner godt at tanken kommer når været er både surt og vått og grått. 🙂 Lykke til med dagens tur uansett 🙂 Her blir det litt småsysler i hjemmet 🙂

      1. Tusen takk, turen har jeg gått og det ble kjempefint vær…så deilig å være ute. Liker å dra til syden jeg da, men stopper av andre ting som nok ferie, økonomi og det der…:) Så blir som regel med den ene turen til Kreta på våren/sommeren.

    3. Har igjen vær vært på Røros i helgen, og denne helgen på julebord på jobben til mannen min 🙂

      Det var mildere der oppe nå enn forrige helg når vi var sammen med koret. Her i Trondheim er det også mildere ute, og det er meldt regn her også 🙂

      Ønsker deg en kjempefin torsdag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg