God formiddag..PRIDE PÅGÅR

 

Enhus i går, blåste ganske bra. Ser ikke slik ut her da. Men bad ble det ikke. Litt skummelt å bade alene når det er store bølger. Liker ikke ta noen sjanser på det da. Det blåser bra i dag også og har regnet. Det gjør det jo nesten hver dag! Etterhvert i dag skal jeg se om jeg finner noe PRIDE i byen. Toget er vel på lørdag. Men skal skje masse her i Fredrikstad hele uka. Deltar du på noe eller? 

 

Jeg tester fortsatt ut statistikk så blir flere innlegg fra meg nå 🙂

 

PRIDE PRIDE

8 kommentarer
    1. Fikk med oss Pride i Luleå i mai, som du kanskje så av innlegget mitt derfra 😀 Det var kjempestas, og veldig mye fokus på familier og barn faktisk 🙂 Lykke til med Pride i byen din 🙂 Og veldig smart av deg å holde deg unna bading i usikkert vær og alene 🙂

      1. Kjempestas det. Tusen takk. Byen er pyntet. Fant litt snacks nå. Vann må man aldri spøke med. Det har vært mange nok drukningsulykker i år.

    2. Jeg har ikke deltatt i noe. Det var i Drammen i helga tror jeg.
      Høye bølger er ikke bra å bade i når man er alene nei. Godt du holdt deg på land 😊

      1. Tusen takk, kanskje det kommer. Ikke sikkert det er samme dato overalt. Bade alene da bør man være sikker ja. Glatte fjell, grov sjø. Farlig. Klemmer tilbake.

    3. Det var Pride i Stavanger nå i sommer, men jeg var ikke innom og kikket. Mye folk, ståk og styr er slitsomt for tiden. Men jeg fikk med meg Pride i San Francisco i fjor sommer. Det var gøy, og hakket mer folksomt og livlig enn her på berget, i alle fall sammenlignet med det jeg har sett tidligere. Paraden var endeløs.
      Ellers så er det ikke så mye jeg holder på med for tiden. Prøver å finne igjen turformen, men har et betent kne, og bedringen tar sin tid. Skal til legen i morgen, så får vi se om han er fornøyd med fremgangen 🙂
      Kos deg med alt som skjer. Det er jo kjekt 😀 Og en fin avslutning på sommeren egentlig 🙂

      1. God morgen. Synd med kneet ditt. Håper det snart blir bedre.
        I Bergen har jeg hørt at Pride er stort. Det er styr med store folkemasser. Noen ganger orker jeg og andre ganger så kjomer det i øra…Da må jeg vekk.
        Ønsker deg en fin dag og fortsatt god bedring. Klem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg